Ärsyttävimmät blogit?

  • Viestiketjun aloittaja HIhhhihihih!
  • Ensimmäinen viesti
:)
Oon seurannut odotuksellinen elämä-blogia, minusta siinä on valitus vähentynyt reilusti ehkäpä kun on saanut siitä niin paljon negatiivista palautetta..? Huvittaahan se välillä kun äiti puhuu lapsestaan niin kovin haastavana ja jokaisessa julkaistussa kuvassa lapsi hymyilee kuin naantalin aurinko :D
Itse seuraan joskus noita ärsyttäviäkin blogeja, kai lähinnä huvittuneisuudesta ja uteliaisuudesta.
 
"vieras"
Yksi salasanallinen blogi jonka nimeä en viitsi mainita.
tietää kuka tietää.Äidin pitämä jolla noin 1,5v tyttö ja joku viikko sitten syntyi kakkonen.
En tiiä miks luen tuota blogia ees sillä hyvin usein luettuani mua ärsyttää aivan julmetust
Tai vähintään nolottaa tuo äidin puolesta."Tapaan" tuota naista ajoittain leikkipuistossa tai hän tulee usein vastaan (tosin muttivat hetki sitten eli aiemmin) kun samoilla nurkilla asuttiin. Hän on "livenä" musta tosi omahyvänen ja ylpee ja minusta ärsyttävä ihminen vaikka en ookaan montaa sanaa vaihtanut hänen kanssaan joten mielikuvani perustuu vaan siihen minkä käsityksen olen saanut niistä muutamasta lauseesta jonka olen vaihtanut ja naisen perusolemukseen.
kai siks mua ärsyttää itse blogikin.Naisen lapsi/lapset ovat kaikessa hyvin ylikehittyineitä ja nainen muistaa aika ajoin mainita kuinka hänen lapsi (ja nuorimmainen hymyili jo vaille parin viikon iässä tarkoituksellisesti ekaa kertaa!) on ikäisiään kaikessa edellä. puoltoista veenä jopa osasi piirtää kukan ja ympyrän ! Musta sellainen on raivostuttavaa ! Kaikkein ärsyttävintä on kun lapsi ei todellakaan vaikuta livenä kovin ylikehittyneeltä, kun nainen hehkutti täysillä blogissaan että lapsi kävelee jo täysin niin ainakaan ulkoillessa sama lapsi konttasi eikä ottanut elettäkään ottaakseen askelia.. heh, no ehkä nainen kompensoi omaa huonoa itsetuntoaan valehtelemalla blogissaan lapsensa ylikehittyneistä taidoistaan ;) kai mä oon vaan kade kun mun pojuni oppi vasta reilu vuoden iässä kävelemään ja vieläkään melkein 3v osaa kukkaa piirtää ;)
Luenkohan samaa blogia? Tokihan sitä nyt saa omaa lastaan ihastella, äidin silmiin oma lapsi on aina se kaunein, ihanin, taitavin... Mutta totta, joillakin on taipumus sijoittaa lapseen varhaisia taitoja, joita muut ei vaan pysty huomaamaan... Mikähän siinäkin on takana? Tykkään kuitenkin blogista, siinä on paljon kuvia ja ihan kivasti kirjoitettua juttua.
 
"Iitu"
Mua naurattaa välillä nämä sisustusblogit, joissa niin monissa hehkutetaan samaa korkeakiiltoista huonekalu- tai keittiökaappipintaa. Pari vuotta sitten in-väri oli valkoinen ja nyt se on joko grafiitinharmaa tai musta. Samoissa blogeissa on valkoiset sohvat ja räikeä Puppy olohuoneessa ja usein Lokki-valaisin jossain tilassa. Tooosi persoonallisia ratkaisuja.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";23849500]Minä en lue blogeja jotka ärsyttää. Vähän noita tulee muutenkin kurkittua, mutta miksi lukisin jotain, mistä en tykkää? Mä voin valita :)[/QUOTE]

Mä luen joitain ärsyttäviä blogeja. En tiedä miksi. Joitain blogeja luen, koska ne ovat hyviä ja mielenkiintoisia, joitain taas kauhistellakseni... :D
 
[QUOTE="Iitu";23850397]Mua naurattaa välillä nämä sisustusblogit, joissa niin monissa hehkutetaan samaa korkeakiiltoista huonekalu- tai keittiökaappipintaa. Pari vuotta sitten in-väri oli valkoinen ja nyt se on joko grafiitinharmaa tai musta. Samoissa blogeissa on valkoiset sohvat ja räikeä Puppy olohuoneessa ja usein Lokki-valaisin jossain tilassa. Tooosi persoonallisia ratkaisuja.[/QUOTE]

Mutta jos tuottavat sille omistajalleen iloa niin miksei saisi ilosta blogissaan mainita?
:)
 
nimi
[QUOTE="vieras";23850393]Luenkohan samaa blogia? Tokihan sitä nyt saa omaa lastaan ihastella, äidin silmiin oma lapsi on aina se kaunein, ihanin, taitavin... Mutta totta, joillakin on taipumus sijoittaa lapseen varhaisia taitoja, joita muut ei vaan pysty huomaamaan... Mikähän siinäkin on takana? Tykkään kuitenkin blogista, siinä on paljon kuvia ja ihan kivasti kirjoitettua juttua.[/QUOTE]

Mikäs tämä blogi on, haluaisin vilkaista.

No fashion victims- blogi on ärsyttävä. Niinkin pienestä syystä, että bloggaajalla on aina sama ilme :D
 
ga Ga
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;23845728:
Visuaalisesti vaativa. Itserakas pullukka poseeraa sadoista eri kulmista ja muistaa kehua parisuhdettakaan ja valtavan etevää ipanaansa. Taitaa olla raukka vähän turhankin itserakas.
Kyllä!
Ne askartelu-ja sisustusjutut on ihania, jos olisi vain niitä, lukisinkin tuota blogia. Mutta juuri ne miljoona kuvaa typerissä asennoissa siitä punkerosta, ei kiitos. Ja olen itsekin ihan samanlainen punkero. ;)

Muita ärsyttäviä ovat kehujenkalastajan vaimo ja mungolife. Tuo mungolifenkin likka vaikuttaa niin itseään täynnä olevalta. Yhhh. Yhdestä ja samasta asukokonaisuudesta 10 kuvaa yhdessä postauksessa on vähän liikaa!
 
"millie"
Kyllä!
Ne askartelu-ja sisustusjutut on ihania, jos olisi vain niitä, lukisinkin tuota blogia. Mutta juuri ne miljoona kuvaa typerissä asennoissa siitä punkerosta, ei kiitos. Ja olen itsekin ihan samanlainen punkero. ;)

Muita ärsyttäviä ovat kehujenkalastajan vaimo ja mungolife. Tuo mungolifenkin likka vaikuttaa niin itseään täynnä olevalta. Yhhh. Yhdestä ja samasta asukokonaisuudesta 10 kuvaa yhdessä postauksessa on vähän liikaa!
Mikä blogi tuo on missä on tuo mainitsemasi punkero? =D
 
"mutsi"
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;23845728:
Visuaalisesti vaativa. Itserakas pullukka poseeraa sadoista eri kulmista ja muistaa kehua parisuhdettakaan ja valtavan etevää ipanaansa. Taitaa olla raukka vähän turhankin itserakas.
En ärsyttäväksi sanois, mut tylsäksi kyllä...:)
 
"vieras"
No fashion victims- blogi on ärsyttävä. Niinkin pienestä syystä, että bloggaajalla on aina sama ilme :D
Mä seurasin sitä kauan sitten mutta lopetin kun se kuvissa oleva aina sama ilme ärsytti ihan älyttömästi :D Sinänsä oli silloin kiva blogi ja mukavan oloinen, suloinen tyttö, mutta noin pieni asia onnistui ärsyttämään ihan sairaasti :D Jotkut siitä valitti ja blogaaja kommentoi ettei aio muuttaa tyyliä, niin en enää jaksanut seurata enää.

Muutenkin aika moni tyyliblogi ärsyttää, sinänsä voi olla ihan mielenkiintoisia ihmisiä ja nättejä kuvia, mutta en saa niistä irti sitä mitä haluaisin tyyliblogilta.
 
"Mao"
Under my motherly wings, nykyään eri nimellä toimiva blogi. Kaikkia hankintojaan bloggaaja nimittä upeiksi, olipa ne sitten designia tai kirppiskamaa, parasta pitää olla. Kuvat ovat luokattoman huonoja. Bloggaaja itse vaihtaa mielipidettään asiasta kuin asiasta vähän väliä, laidasta laitaan. On jotenkin hämmentävän ristiriitainen.
 
"Mikki"
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;23845728:
Visuaalisesti vaativa. Itserakas pullukka poseeraa sadoista eri kulmista ja muistaa kehua parisuhdettakaan ja valtavan etevää ipanaansa. Taitaa olla raukka vähän turhankin itserakas.
Laita linkkiä :D
 
"vieras"
Mä luen muutamaa ns täydellistä blogia tai luin, pisti mietityttämään se kirjoittamisen ilo kun olivat lomalla ja pistivät ajastuksella juttuja JOKA päivä tulemaan. No saavathan ne kunnon palkan per kirjoitettu päivä eli parin viikon loma tuntuu kyllä kukkarossa
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kateus pitää ansaita;23846515:
Kaikki ne blogit joiden pitäjä on taitava käsistään ja ideoi kokoajan jotakin uutta. Lukijoita on miltei tuhat ja kaikki kommentit aina pelkkää hehkutusta. Ja kyllä, olen kateellinen ja siksi se ärsyttääkin!
Kuten esimerkiksi Ruttunuttu - jossa toki tekijä muistaa aina narista, että ei onnistunut, ei ollut ideaa, vanhan kertausta ja muutenkin huono, no tulipahan vähän vasemmalla kädellä tehtyä jotain huonoa. Ihan vain saadakseen kateelliset kuolaamaan ja ihailijat (fanit) kusemaan hunajaa sekä kehumaan ylisanoin. SItten järkätään "arvontoja" tai härskisti mainostetaan kirpparipöytää/huutistunnaria, jolla näitä tekeleitä myydään törkeään hintaan... ja taas fanit laulaa ylistyslaulua kieli pitkällä (syvällä bloggaajan hanurissa).
 
[QUOTE="vieras";23856001]Kuten esimerkiksi Ruttunuttu - jossa toki tekijä muistaa aina narista, että ei onnistunut, ei ollut ideaa, vanhan kertausta ja muutenkin huono, no tulipahan vähän vasemmalla kädellä tehtyä jotain huonoa. Ihan vain saadakseen kateelliset kuolaamaan ja ihailijat (fanit) kusemaan hunajaa sekä kehumaan ylisanoin. SItten järkätään "arvontoja" tai härskisti mainostetaan kirpparipöytää/huutistunnaria, jolla näitä tekeleitä myydään törkeään hintaan... ja taas fanit laulaa ylistyslaulua kieli pitkällä (syvällä bloggaajan hanurissa).[/QUOTE]

Tämä ei ollu ainoa laatuaan kirjoituksissa, mutta viittaampa nyt tähän, kun esimerkistä käy.
MISTÄ kumpuaa näin syvä kateus ja katkeruus?
Miksi ei yritä itse sen sijaan että pilaa omaa oloaan tällaisella asenteella?
 

Yhteistyössä