Ärsyttääkö teitä koskaan?

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Alla olevat asiat:

Se, että mies ei osaa laskostella vaatteitaan kaappiin juuri teidän tavalla? Tai vaikka ei osaisikaan juuri teidän tavalla, niin ärsyttääkö, jos mies ei osaa laskostella tarpeeksi hyvin?

Ärsyttääkö teitä koskaan, jos mies makaa sängyssä päivävaatteilla, saati työvaatteilla??

Ärsyttääkö teitä, jos mies tunkee pyykkikoneeseen mitä sattuun? Esim. sukkia, joilla ei ole edes paria, vaan siis se pari saattaa jäädä sinne pyykkikoriin, ja sitten ne on erillään, ja...

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti nää kaikki 3 asiaa. Ja vaikka kuinka olen yrittänyt sanoa, miten asiat pitäis hoitaa, niin ei... Ärsyttää, että jos siivoan vaatekaapit, niin miehen vaatekaappi on parin päivän päästä sen näköinen, kun sitä ei olis koskaan siivottu.

Ärsyttää, että mies makaa hikisillä ja likaisilla työvaatteilla sängyssä, päiväpeiton päällä taikka alla.

Ja sekin ärsyttää, että mies ei yhtään katso, mitä koneeseen laittaa. Kerran oli jäänyt lapsen vaippa kylppärin lattialle, ja se laitto muiden vaatteiden seassa epähuomiossa sen vaipan sinne myös, ei siis yhtään katsonut mitä sinne tunki. Ja laittopa se kerran permanenttitussinkin, voitte vaan arvata, minkä näkösiä oli suurin osa vaatteista, ja vielä vauvankin vaatteita oli seassa :/ No, ne ei onneksi pahemmin sotkeentunut.
 
Matilda84
ärsyttäähän ne mutta tiedän itsessäni myös erittäin ärsyttäviä piirteitä mm.jätän valot aina joka paikkaan ja mies saa tulla aina perässä ja sammuttaa ne. B)
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
:LOL: No ei kyllä ärsytä mikään noista. Kyllä elämä on pielessä, jos noin pienestä ottaa pattiin. Löysää vähän, niin mäkin tein :)
Hmm, saatan nipottaa jonkun mielestä turhasta, mutta musta on ainakin ihan äärettömän ärsyttävää, että mun kalliit vaatteet menee pilalle, sen takia että mies haluaa pestä pyykkiä mutta ei osaa. :(

Ja se, että makaa likasilla, öljysillä vaatteillaan sängyssä, jonka pitäs niinku olla puhdas. Ja eilenkin makas mun puolella. Haisi hyvälle illalla :X pitäskö mun sitten vaan katsoa vierestä, kun ärsyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
ärsyttäähän ne mutta tiedän itsessäni myös erittäin ärsyttäviä piirteitä mm.jätän valot aina joka paikkaan ja mies saa tulla aina perässä ja sammuttaa ne. B)
:LOL: meillä taas mie kuljen ukon perässä ja sammutan valoja ja samoten hän ottaa astioita ja mie kiikutan niitä samaa tahtia astiakoneeseen. kerran oli mies laittanut puhtaat lautaset pöydälle, että kattaa niillä pöytää niin mie ehin ne viedä jo pesuun kun hän käänsi selkänsä.
esim näistä asioista meillä joskus kypsästi keskustellaan :D
 
maija
Kyllä ärsyttää 2 ensimmäistä!! Kolmas ei voi ärsyttää, sillä mies ei koskaan pistä vaatteitaan pesukoneeseen. Olemme sopineet, että pyykkikoriin ja sieltä sitten itse ne lajittelen pesua varten. :)

Onhan se kyllä toisaalta jokseenkin huvittavaa :D
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Kyllä muakin nuo ärsyttäis, paitsi se on mulle ihan sama minkälaisessa kuosissa miehen vaatekaappi on :D
No joo, toisaalta kyllä. Mutta seki ärsyttää, että kun mä ne joudun siivoomaan. En muuten enää siivoa :D Mut sitten on lapsen vaatekaappi, jota me molemmat käytämme. Ja eteisen kaapit yms missä molempien ulkoiluvaatteet jne. :D
 
en tykkää itsekkään viikata vaatteita kaappiin joten se on aika sekaisin.

lepäillään molemmat päivävaatteissa sängyllä,mutta ei missään rötväkuteissa

mies ei pese pyykkiä eikä meillä muutenkaan pysy sukat pareina vaikka itse pesen.ne kun ei tuu pareina pyykkiin
 
liisa
Minä pistän miehen vaatteet kaappiin ja pesen pyykin. Näin olemme sopineet, hän käy töissä ja tienaa rahaa, minä hoidan kodin ja pienet lapset. :eek:

Työvaatteet olivat ennen riesana, mutta lasten tultua on oppinut laittamaan likaiset vaatteet piiloon heti kotiin tultuaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alla olevat asiat:

Se, että mies ei osaa laskostella vaatteitaan kaappiin juuri teidän tavalla? Tai vaikka ei osaisikaan juuri teidän tavalla, niin ärsyttääkö, jos mies ei osaa laskostella tarpeeksi hyvin?

Ärsyttääkö teitä koskaan, jos mies makaa sängyssä päivävaatteilla, saati työvaatteilla??

Ärsyttääkö teitä, jos mies tunkee pyykkikoneeseen mitä sattuun? Esim. sukkia, joilla ei ole edes paria, vaan siis se pari saattaa jäädä sinne pyykkikoriin, ja sitten ne on erillään, ja...

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti nää kaikki 3 asiaa. Ja vaikka kuinka olen yrittänyt sanoa, miten asiat pitäis hoitaa, niin ei... Ärsyttää, että jos siivoan vaatekaapit, niin miehen vaatekaappi on parin päivän päästä sen näköinen, kun sitä ei olis koskaan siivottu.

Ärsyttää, että mies makaa hikisillä ja likaisilla työvaatteilla sängyssä, päiväpeiton päällä taikka alla.

Ja sekin ärsyttää, että mies ei yhtään katso, mitä koneeseen laittaa. Kerran oli jäänyt lapsen vaippa kylppärin lattialle, ja se laitto muiden vaatteiden seassa epähuomiossa sen vaipan sinne myös, ei siis yhtään katsonut mitä sinne tunki. Ja laittopa se kerran permanenttitussinkin, voitte vaan arvata, minkä näkösiä oli suurin osa vaatteista, ja vielä vauvankin vaatteita oli seassa :/ No, ne ei onneksi pahemmin sotkeentunut.
joo miun ukko mättää ihan helvetisti parittomia sukkia pesukoneeseen. Itse inhoan pyykkien ripustamista ja sit niiden paikalleen laittamista, ja mies yleensä ne tekeekin meillä kiltisti.
Mut ku ei se osaa ! se viikkaa vaatteet väärin ( eri tavalla ku minä ) ja esim pyyhkeet ja lakanat mie laitan sillei hienosti rullalle kaappiin, se viikkaa, eli mie käyn aina sen perästä ne rullaamassa "salaa". On se sen huomannukin, nauraa vaan miule.
Vauvan vaatteille on sellanen järjestys et yhessä laatikossa on bodyt ja yhessä haalarimalliset puvut ja kolmannessa sitten sukkahousut ja housut. Ja niissä laatikoissa lukee missä on mitäkin, mut silti mies vaa mättää kaiken ekaan laatikkoon mikä sattuu käteen.
oon kuulemma ihan "hassu" ku pitää kaiken olla just siellä mihin mie oon päättäny. Mut ku MIE se hoidan tätä taloutta niin iehän siitä mitään tule jos en kohta löydä omia alushousujani ku en tiiä mihin mies on ne laittanu ( näinkin on käynyt )
ja keittiössä jos purkaa tiskikoneen niin en varmana löydä paistinpannua saati lastaa tai mitään muutakaan ku ne on missä sattuu. Ja minä siellä keittiössä kuitenkin töitä teen ja ruokaa niin puolet ajasta menee tavaroiden etsimiseen.

Sanokoot neuroottiseks, mut mie teen mielummi kotityöt ite. Ku joudun ne miehen perstä tekemään kuitenkin.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
en tykkää itsekkään viikata vaatteita kaappiin joten se on aika sekaisin.

lepäillään molemmat päivävaatteissa sängyllä,mutta ei missään rötväkuteissa

mies ei pese pyykkiä eikä meillä muutenkaan pysy sukat pareina vaikka itse pesen.ne kun ei tuu pareina pyykkiin
Ei minuakaan ärsytä se, että päiväpeitteen päällä makoillaan NORMIKUTEISSA, mutta että työvaatteissa jotka on ihan paskaset, hiekkaset, öljyset jne ja vielä mies jos haluaa ottaa kunnon päikkärit, niin vetää päiväpeitteen pois ja makaa sitten siellä peitoissa...
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
ärsyttäähän ne mutta tiedän itsessäni myös erittäin ärsyttäviä piirteitä mm.jätän valot aina joka paikkaan ja mies saa tulla aina perässä ja sammuttaa ne. B)
:LOL: meillä taas mie kuljen ukon perässä ja sammutan valoja ja samoten hän ottaa astioita ja mie kiikutan niitä samaa tahtia astiakoneeseen. kerran oli mies laittanut puhtaat lautaset pöydälle, että kattaa niillä pöytää niin mie ehin ne viedä jo pesuun kun hän käänsi selkänsä.
esim näistä asioista meillä joskus kypsästi keskustellaan :D
:LOL: sä oot aika tehokas :D
Mulla on yks viel tosi ärsyttävä tapa,mä otan aina uuden lasin kun juon jotain.Mies natisee siitä mulle, mä natisen ku se jättää paperi tuppoja laseihin. :saint:
 
mrrrr
mun mies ei tee mitään noista.

ei laita vaatteita kaappiin, ku laittaiski niin ei haittais miten ne sielä olis.

mies riisuu aina heti työ/päivävaatteet kun tulee kotiin. on kotona aina boksereissa. enemmän ärsyttää se työpäivän jälkeen sielä sängyssä makaaminen, ei ne vaatteet.

mies ei laita pyykkejä koskaan koneeseen, ei varmaan edes osais käynnistää meidän pesukonetta. pyykkikoriin laittaa pyykkinsä ja minä pesen. se tosin ei ärsytä.
 
Ä
Se, että mies ei osaa laskostella vaatteitaan kaappiin juuri teidän tavalla? Tai vaikka ei osaisikaan juuri teidän tavalla, niin ärsyttääkö, jos mies ei osaa laskostella tarpeeksi hyvin?

Ärsyttääkö teitä koskaan, jos mies makaa sängyssä päivävaatteilla, saati työvaatteilla??

Ärsyttääkö teitä, jos mies tunkee pyykkikoneeseen mitä sattuun? Esim. sukkia, joilla ei ole edes paria, vaan siis se pari saattaa jäädä sinne pyykkikoriin, ja sitten ne on erillään, ja...


Ei, kaikkiin, koska se ei tee niitä koskaan.
 

Yhteistyössä