Borkku
Ajattelin heittää tällasella, kun meillä meinaan porailla ihan kohta, just leikkasin käsisirkkelillä levyäkin täällä =)
mua ärsyttää kans vaikka kerrostalossa asunki ja meijän taloyhtiössä on viikonloppusin poraaminen kiellettyä ja arkisinki saa porata muistaakseni 19 asti sen jälkeen kiellettyä, noita aikoja vaan aika harva noudattaaAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mua ärsyttää poraaminen ihan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa
Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:mua ärsyttää kans vaikka kerrostalossa asunki ja meijän taloyhtiössä on viikonloppusin poraaminen kiellettyä ja arkisinki saa porata muistaakseni 19 asti sen jälkeen kiellettyä, noita aikoja vaan aika harva noudattaaAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mua ärsyttää poraaminen ihan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Kyllä se ärsyttäisi ja menisin siitä sanomaankin, olisi sitten mikä aika tahansa sunnuntaista. Sunnuntaisin tai arkipyhinä kun ei saa tehdä mitään meteliä.. Ihan järjestyssäännöt sen kieltävät.
juu siks niitä ei varmaa kaikki noudatakaan ja ymmärrän sen ihan hyvin et joskus kuuluu noi äänet mut jos alkais olla joka päivästä poraamista tekisin valituksen, nytki se ärsyttää mut annan mieluummin olla ja tehdä työn loppuunAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:mua ärsyttää kans vaikka kerrostalossa asunki ja meijän taloyhtiössä on viikonloppusin poraaminen kiellettyä ja arkisinki saa porata muistaakseni 19 asti sen jälkeen kiellettyä, noita aikoja vaan aika harva noudattaaAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mua ärsyttää poraaminen ihan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa
Noita sääntöjä noudattaen mä en vois tehdä täällä mitään sellasta missä tartten poraa.
Kivat säännöt
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia79:Meillä naapuri porasi sunnuntai-illalla puoli kymmenen. Ei siinä mitään, mutta sen jälkeen ei tyttö tahtonut nukkua koko yönä.
No arvaa miksi meillä ei ole taulut vieläkään reulu vuoden asumisen jälkeen taulut seinällä... Ne säännöt vaan on tehty ja niitä on noudatettava!Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:mua ärsyttää kans vaikka kerrostalossa asunki ja meijän taloyhtiössä on viikonloppusin poraaminen kiellettyä ja arkisinki saa porata muistaakseni 19 asti sen jälkeen kiellettyä, noita aikoja vaan aika harva noudattaaAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mua ärsyttää poraaminen ihan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa
Noita sääntöjä noudattaen mä en vois tehdä täällä mitään sellasta missä tartten poraa.
Kivat säännöt
Alkuperäinen kirjoittaja rouva räpylä:Tähän aikaan mulle on ihan sama vaikka naapurit porailis. Jos ne alottais ennen 9 niin sitten saattas ärsyttää.
Ei! saan tekosyyn soittaa pianoa niin että raikaa ja siitä voi sitten tulla henk. koht. naapuri valittamaanAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ajattelin heittää tällasella, kun meillä meinaan porailla ihan kohta, just leikkasin käsisirkkelillä levyäkin täällä =)
Vuorotöitä tehdessäni rikoin kyllä niitäki sääntöjä ettei suihkussa sais käydä 22 jälkeen ku paskasena en viittiny olla.Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:No arvaa miksi meillä ei ole taulut vieläkään reulu vuoden asumisen jälkeen taulut seinällä... Ne säännöt vaan on tehty ja niitä on noudatettava!Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:mua ärsyttää kans vaikka kerrostalossa asunki ja meijän taloyhtiössä on viikonloppusin poraaminen kiellettyä ja arkisinki saa porata muistaakseni 19 asti sen jälkeen kiellettyä, noita aikoja vaan aika harva noudattaaAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mua ärsyttää poraaminen ihan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa
Kivat säännöt
No meillä ei suihkusta mitään kieltoa ole, ja itseasiassa aina käynkin 22 jälkeen suihkussa.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Vuorotöitä tehdessäni rikoin kyllä niitäki sääntöjä ettei suihkussa sais käydä 22 jälkeen ku paskasena en viittiny olla.Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:No arvaa miksi meillä ei ole taulut vieläkään reulu vuoden asumisen jälkeen taulut seinällä... Ne säännöt vaan on tehty ja niitä on noudatettava!Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:mua ärsyttää kans vaikka kerrostalossa asunki ja meijän taloyhtiössä on viikonloppusin poraaminen kiellettyä ja arkisinki saa porata muistaakseni 19 asti sen jälkeen kiellettyä, noita aikoja vaan aika harva noudattaaAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mua ärsyttää poraaminen ihan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa
Kivat säännöt
Oon sitä mieltä että tossakin asiassa se oman järjenki käyttö on sallittua.
Meillä ku asuu tässä ei ihan seinänaapurissa nuori joka soittaa niin hän laitto kaikille lapun postiluukusta et jos nää hänen suunnittelemat soittoajat ei sovi niin hän toivois et otetaan häneen yhteyttä.Alkuperäinen kirjoittaja begemot:Ei! saan syyn soittaa pianoa niin että raikaa ja siitä voi sitten tulla henk. koht. naapuri valittamaanAlkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ajattelin heittää tällasella, kun meillä meinaan porailla ihan kohta, just leikkasin käsisirkkelillä levyäkin täällä =)
:kieh: