ärsyttää.....

  • Viestiketjun aloittaja tao tao
  • Ensimmäinen viesti
tao tao
Ystävättäreni kirjoitteli ja soitti että ois KIVA jutella eli tulisin kylään, mutta olen kahtena kesänä ollut ymmärtämättä vihjettä koska: Viimeksi kun kävi oli kaksi viikkoa lastensa kanssa, söi ja pesetti minulla pyykkinsä, minun lapsi vahti hänen lastaan, kävin itse sen ajan töissä, niin hän tuli valmiiseen pöytään ja lähti pöydästä syötyään, huusholli oli kuin pommin jäljiltä, aamulla oli töihin menessä lappu pöydällä mitä pitäis tuoda, mutta ei rahaa.Pakastin oli tyhjätty kuin olisi oma, olisi pitänyt ajeluttaa autolla ja näyttää maaseutua ja kun lopulta lähti kotiin piti antaa matka rahat, kun oli ostanut karkkia ym..rahoillaan.Hän kai luulee että minulla on varaa syöttää ja juottaa, vaikka itse maksan asunto lainaa,lasken joka euron tarkkaan, leivon, marjastan ja laitan ruokaa itse. Vaikka asun maalla ei se tarkoita että otan ketään täys hoitoon viikoiksi, olen itsekin hesasta ja kun käyn siellä, jos käyn, asun hotellissa tai olen vienyt ruokaa ja ostanut ruokaa kaupasta, eikä kukaan ole maksanut minun matkaa että pääsen kotiin. Täällä maalla on kyllä ihanaa mutta olisi kiva jos vieras kysyisi voiko auttaa, ei ole kivaa kun "talon" väki tekee piha töitä ym.. vieraat joutuvat vain valmiiseen ruoka pöytään. Kun vieraat auttaisivat ja huolehtisivat lapsistaan voisi vieraista todella nauttia!
 
HMM
:whistle: sano nyt hyvä ihminen suoraan mitä asiasta ajattelet ja MIKSI?ettei ehkä hyvä idea mikäli vierailu on tämän edellisen kuvaamasi kaltainen?ettet ole mikään MOTELLI/TÄYSIHOITOLA.Omat rahat ja ruuat nyt vähintäänkin?huh,kyllä ne jotkut kehtaavat........ :whistle:
 
peukku
Kamalia tyyppejä kun käyttäytyy noin!

Meillä aina tapana kun pesueen kanssa lähdetään, että soitellaan ennen perille tuloa että mitä kaupasta, ja jos me kokataan tänään niin he kokkaa huomenna ja sitten jos kaupasta jotakin tarvii niin mennään yhdessä ja maksetaan kimppaan tai vuoropäivinä. Jos naiset menee saunaan, miehet kaitsee KAIKKIEN lapsia ja toisinpäin.

Sanopas sille "ystävälles" että sillä saattaa pian olla melko vähän paikkoja, joihin voi lastensa kanssa rantautua!
 
rayman
Sinun koti sinun säännöt.Jos ne ei toiselle sovi, niin menköön pois...... :p

On varmaan hyvä , ettet ole ottanut viestejä kuulevin korvin, jospa se vaikka pistäisi toisen miettimään, että miksi????

Itse ainakin olen alkanut sanoa mielipiteitäni julki, jos se ei toisille sovi niin sitten ei sovi.Ei kaikkee tartte alkaa niellä ja sitten olla murheissaan sen takia :p :p
 
Suzu harmaana
Mulla on myös yksi tuollainen sukulainen. Itse käydessään syö jääkaapista, käyttää tavaroita kuin omiaan ja hirveä sotku jää hänen ja lastensa jäljiltä. Meidän lapset kyläilee siellä ehkä kerran, siihen kuin he meillä 10 kertaa, eikä hänellä ole mitään vaikeuksia pyytää lapsille ruokarahaa, bussirahaa ja niin edelleen.
Tästä tuli meille erimielisyyttä, kun kaikki ruoka katosi hänen lastensa jäljiltä kaapista, joten toistaiseksi olemme nyt kyläilemättä. Vaikka puhuin ihan asiallisesti, ei vähempi heihin tehonnut. Jotkut ihmiset "hyväksikäyttävät" ihan reilusti sukulaisiaan, ennen kuin toinen lopulta kieltäytyy siitä.
Minusta kannattaa pitää taukoa, se tuntuu olevan ainoa asia, joka laittaa tällaisen ihmisen vähän miettimään (jos sitten sekään).
 

Yhteistyössä