Oliko Ticketille tyypillistä kulumaa polvissa :xmas:No just viimeks myytiin ticketin haalaria 20e:lla kun se on kuitenkin ticketiä
Huonokuntoista vaatetta ei "merkillisyys" pelasta, mutta kyllä mä voin maksaa yli puolet ovh:sta niiden merkkien haalareista, joiden tiedän kestävän yhden talven lähes uudenveroisina. Jos maksan vaikka 70 euroa vähän käytetystä merkkihaalarista ja myyn sen myöhemmin 40 eurolla, niin ei tule kalliiksi sen talven vaatetus.No just viimeks myytiin ticketin haalaria 20e:lla kun se on kuitenkin ticketiä
Mä ainakin kyllä luokittelen hinnat kirpparilla pääasiassa sillä perusteella, et mitä olen itse maksanut siitä uutena ja mikä kunto on.Tänään katselin kirpputorilla kivaa settiä vauvalle (body+puolipotkarit). Hinta 20e, kun myyjä on siitä itse maksanut 30e eikä sitä ole pidetty kun muutaman kerran....
Musta se taas on aika tyhmä hinnoittelu periaate, että "ei meilel tullu käyttöä sittenkään.." Ostetaan 60e kengät, käytetään kerran ja sitten myydään suurella hinnalla pois. Miks alunperin sit ostettiin niin kalliit kengät, jos jälkeenpäin sapettaa, että kun ei niitä käytettykkään? Maksatetaan sit toisella ihmisellä se oma "moka"...No meillä pojalle ostettiin kalliit, laatunahkaa olevat juhlakengät joita piti tasan tarkkaan yksissä juhlissa - ei ollut sitemmin käyttöä ja jäivät hetkessä pieniksi kun poika kasvaa suorastaan kohisten. Kengät maksoivat 60e. Jos minä pyydän niistä 30-35e, onko se muka hirveän väärin? Kerran käytetyt kengät ja myyn ne puoleen hintaan, vaikka pohjissa tai missään ei mitään kulumaa jne.
Ei mutta nehän pitäs tietysti myydä kahdella eurolla, koska eihän ne kuitenkaan ole UUDET.
Jaa, että kun itse olet maksanut tuotteesta uutena 30e, niin seuraavan käyttäjän pitää maksaa käytetystä paidasta 20e, jolloin sulle itselles jää uudelle paidalle hintaa vain 10e? Mikä meni vikaan....Jotkut tosiaan sanoo, että kaksi euroa on maksimi vaatteen hinta kirpparilla. Sillä hintaa voin myydä henkkamaukan tai lindexin paidan, mutta en sitä 30e paitaa. Jos se on kaunis, erittäin hyvässä kunnossa ja haluttu, niin 20e voi olla ihan oikeakin hinta.
Ja seuraava myy sen 10eurolla eteenpäin käytön jälkeen ? Oliko sekin ihan väärin? Eikös tässä ole pointtina yleinen jälleenmyyntihinta. Jos siitä rätistä maksetaan 20e käytettynä, niin miksi se pitäisi vaikka 10eurolla myydä eteenpäin. Toki jos vaate ei ostajia kiinnosta, niin kukaan toki ei sitä 20eurolla osta. Joskus jopa niistä maksetaan käytettynä enemmän kuin uutena...Jaa, että kun itse olet maksanut tuotteesta uutena 30e, niin seuraavan käyttäjän pitää maksaa käytetystä paidasta 20e, jolloin sulle itselles jää uudelle paidalle hintaa vain 10e? Mikä meni vikaan....