Ärsyttää..ihan turhaanko?

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo

Toissailtana mies sai vatsatauti"kohtauksen", ei menny töihinkään ja mie hoidin lapset nukkumaan kun se oli niin kipee.
Seuraavana aamuna mies nukkui 12 asti, annoin nukkua kun se yöllä joutui juoksemaan veskissäkin.
No,sit kun se heräs, niin ei ollut pahasta olosta enää tietoakaan..söi siinä vähän ja sanoi että lähteekin kohta peleille, veljensäkin tuli meille ja lähti mukaan. Oli jo aikaa sitten luvannut veljensä meille yöksi,perui sen kun oksensi mutta oli sitten sanonut että saakin tulla.

Eli eilen olivat siellä peleillä ja veli meillä myös yötä.
Tänään aamupäivästä lähtivät pelaamaan uudelleen, oli toinen turnaus..mie sillä aikaa kuuntelin kiukkuavia lapsia, kärsin polvikivusta ja tein vielä ruuankin kaikille, kun aattelin että veljensä tulee kuitenkin meijän kautta ennen kun menee kotiinsa.

No,nää tulivat ja kappas vaan, ei niillä ollut nälkä, kun olivat käyneet pitsalla. Turhaan siis sen ruuan tein, kun myö oltais voitu syödä muutakin.
Ja nyt veli on jäämässä meille vielä toiseksikin yöksi...voi jessus kun mies ei voi muistaa että minuu ahistaa ihan sikana kun täällä pyörii pidempään joku "ulkopuolinen"..ja eikun vaan menee lupaamaan...Enkä mie viiti peruakaan, kun ei sinällään oikeeta syytä ole.. :ashamed:

Mutta ärsyttää joka tapauksessa, teksi mieli mennä vaan nukkumaan ja antaa tuon hoitaa lapset..ku miehän se joudun niitäkin menee nukuttaa.. :kieh: :kieh: :kieh:
 
vieras
Sinullapa se on harvase päivä ongelmia ukon kanssa, millon epäilyttäviä kirjeitä jne.

Oletko harkinnut ihan miehesi kanssa juttelemista?
Jos sinua ärsyttää että hänen veli tulee useammaksi kuin yhdeksi yöksi, niin voisit esim sanoa "tiedän että pidät veljestäsi ja haluat viettää hänen kanssa aikaa, mutta minulla on tarpeeksi hoitamista kodissa ja lapsissa, joten jos haluatte useamman kuin yhden yön viettää yhdessä, voisitte mennä hänen luokse".

Ihmeellinen märyiita.
 
anna miehen nauttia veljensä seurasta. veljet on tärkeitä :heart:
huomenna sitten kun veli on lähtenyt niin pidä puhuttelu miehelle....ja pidä myös huoli siitä että se hoitaa lapsia :D kun sinä nautit olostasi vaikka puhelimessa oman veljesi/siskosi/äitin tai isän kanssa :heart:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinullapa se on harvase päivä ongelmia ukon kanssa, millon epäilyttäviä kirjeitä jne.

Oletko harkinnut ihan miehesi kanssa juttelemista?
Jos sinua ärsyttää että hänen veli tulee useammaksi kuin yhdeksi yöksi, niin voisit esim sanoa "tiedän että pidät veljestäsi ja haluat viettää hänen kanssa aikaa, mutta minulla on tarpeeksi hoitamista kodissa ja lapsissa, joten jos haluatte useamman kuin yhden yön viettää yhdessä, voisitte mennä hänen luokse".

Ihmeellinen märyiita.
Kyllä, valitan kuule ihan joka asiasta, aina. Hyvin kuitenkin muistat mitä oon kirjotellut vaikkei niitä oo pakko lukea :whistle:

Tuo veli on 12v, asuu siis anopin luona eikä sinne oikeen yövieraita mahdu.
Oon jutellut miehen kanssa, mut ei sen päässä pysy mikään kovin pitkään..
 
IhanaValo
Mie kävin lapset nukuttamassa, kyllä ne on suloisia kun nukkuvat :heart:

Varmasti tulee miehelle sanottua huomenna kuhan veljensä lähtee, pari valittua sanaa..jälleen kerran :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinullapa se on harvase päivä ongelmia ukon kanssa, millon epäilyttäviä kirjeitä jne.

Oletko harkinnut ihan miehesi kanssa juttelemista?
Jos sinua ärsyttää että hänen veli tulee useammaksi kuin yhdeksi yöksi, niin voisit esim sanoa "tiedän että pidät veljestäsi ja haluat viettää hänen kanssa aikaa, mutta minulla on tarpeeksi hoitamista kodissa ja lapsissa, joten jos haluatte useamman kuin yhden yön viettää yhdessä, voisitte mennä hänen luokse".

Ihmeellinen märyiita.
Kyllä, valitan kuule ihan joka asiasta, aina. Hyvin kuitenkin muistat mitä oon kirjotellut vaikkei niitä oo pakko lukea :whistle:

Tuo veli on 12v, asuu siis anopin luona eikä sinne oikeen yövieraita mahdu.
Oon jutellut miehen kanssa, mut ei sen päässä pysy mikään kovin pitkään..
no haloo, 12-vuotias poika! sille voi kuule olla mukavin viikonloppu koko vuonna kun pääsee isoveljen kanssa tekemään mukavia juttuja. melko pikkumainen olet kyllä mun mielestä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinullapa se on harvase päivä ongelmia ukon kanssa, millon epäilyttäviä kirjeitä jne.

Oletko harkinnut ihan miehesi kanssa juttelemista?
Jos sinua ärsyttää että hänen veli tulee useammaksi kuin yhdeksi yöksi, niin voisit esim sanoa "tiedän että pidät veljestäsi ja haluat viettää hänen kanssa aikaa, mutta minulla on tarpeeksi hoitamista kodissa ja lapsissa, joten jos haluatte useamman kuin yhden yön viettää yhdessä, voisitte mennä hänen luokse".

Ihmeellinen märyiita.
Kyllä, valitan kuule ihan joka asiasta, aina. Hyvin kuitenkin muistat mitä oon kirjotellut vaikkei niitä oo pakko lukea :whistle:

Tuo veli on 12v, asuu siis anopin luona eikä sinne oikeen yövieraita mahdu.
Oon jutellut miehen kanssa, mut ei sen päässä pysy mikään kovin pitkään..
miksi sitten valitat jos niitä ei tarvi lukea....
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja wb:
velihän on lapsi vielä, anna olla isoveljen kanssa. nätistihän miehes varmaan tarkoitti sen että kävi pitsalla,ettei sun tarvii veljellekin tehä...
Niin no, ois voinut ilmottaa..

Äh..nyt ne alkaa pelaamaan lautapeliä..pitäis mennä mukaan.
 
Ei ole ihan turhaa ärsyyntyä. Lähinnä rupes ihmetyttää mitenkä se miehes kummallisesti parantukin siitä vatsataudista kun veli oli tulossa ja peleihin piti päästä. Vaikka se veli onkin 12-vuotias niin ymmärrän kyllä hyvin sinua kun ärsyttää "ulkopuoliset" talossa. Itseänikin rupeais ärsyttämään jos täällä hengailis joku "ulkopuolinen" liian kauan. Muista pitää kunnon kurinpalautus sille miehelles ja sit pidät vaikka pari päivää omaa aikaa ja annat lapset sen hoidettavaksi. Jos se on ollut tekemässä niitä lapsia niin kyllä se saa myöskin hoitaa ja huolehtia niistä lapsista.
 

Yhteistyössä