Ärrrrsyttää yksi päiväkodin tenava!

• Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti
ärsyttävää
Tyttö 5+ v tulee aina mun kimppuun kun saavun päikyn pihaan tai sisälle, viemään tai hakemaan lapsiani. Pommittaa kysymyksillä, yrittää viedä/penkoa laukkuni, ottaa rattaani yms. Viimeksi availi mekkoni nappeja ja vyötä, vaikka kielsin ja hoitajatkin kielsivät. Pukee lapseni vaatteita päällensä kun vaihdan kuulumisia tätien kanssa. Rasittavaa!

Olen aina suhtautunut lapseen ystävällisesti, mutta lapsi kyllä ylitti mun henkilökohtaisen rajani nyt.

vieras
Meidän tytön tarhassa on yksi poika (luulen että jotain häikkää siinä on) hirveän agressiivinen muita lapsia kohtaan. Minulle yritti tunkea sormia pyllyyn ja etupuolellekin! Ja kouri pakaroista, niin että kipeetä teki:O Eikä lopettanut vaikka monesti kielsin.. Ja kyllä, minusta lapsi on vastenmielinen, oli sillä diagnoosi tai ei!

joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän tytön tarhassa on yksi poika (luulen että jotain häikkää siinä on) hirveän agressiivinen muita lapsia kohtaan. Minulle yritti tunkea sormia pyllyyn ja etupuolellekin! Ja kouri pakaroista, niin että kipeetä teki:O Eikä lopettanut vaikka monesti kielsin.. Ja kyllä, minusta lapsi on vastenmielinen, oli sillä diagnoosi tai ei!
Joo, se halus kattoo millanen pillu sulla on

ap
En tiedä onko muita "uhreja", mun kimpussa tapaus aina on kun sinne saavun. Kyllä mua risoo jos yritetään mekko riisua päältä keskellä pihaa. Oli sitten pikkumaista tai ei.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja No voi sentään!:
Minä taas olen käynyt antoisia keskusteluja dinosauruksista ja Bionikkeli-ukoista 5-vuotiaan tuntemattoman pikkumiehen kanssa päiväkodin pihalla ! :D
No voi sentään! Kyllä minäkin mieluusti keskustelisin vaikka mitä, kunhan saan pitää vaatteeni ja omaisuuteni itselläni!

yäk
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tiedä onko muita "uhreja", mun kimpussa tapaus aina on kun sinne saavun. Kyllä mua risoo jos yritetään mekko riisua päältä keskellä pihaa. Oli sitten pikkumaista tai ei.
Joo, lastenvihaaja, pysy kaukana päikkäristä, ehkä miehes voi hakee sun ärsyttävät pennut hoidosta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Joo, lastenvihaaja, pysy kaukana päikkäristä, ehkä miehes voi hakee sun ärsyttävät pennut hoidosta.
Käykö oma 5-vuotiaasi tuolla tavoin aikuisten kimppuun?

jeah
Ei käy, mutta jos joku lapsi kävisi, niin en sentään noin reagoisi..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja www:
pitää 5 vuotiaan tietää ettei noin tehdä. 5vuotias on kuitenkin jo ihan fiksu ikä
nii, toisaalta ap on myös yli viis luultavasti, eikä silti kauhian fiksulle vaikuta
Pitäisikö tehdä aloitus, että on mukavaa, kun yritetään viedä vaatteet ja omaisuus? Se vasta outoa olisi.

Oon sietänyt tuota jo vuoden. Vasta nyt ärähdin.

neula
Alkuperäinen kirjoittaja No voi sentään!:
Minä taas olen käynyt antoisia keskusteluja dinosauruksista ja Bionikkeli-ukoista 5-vuotiaan tuntemattoman pikkumiehen kanssa päiväkodin pihalla ! :D
No voi sentään! Kyllä minäkin mieluusti keskustelisin vaikka mitä, kunhan saan pitää vaatteeni ja omaisuuteni itselläni!
jännä et sun kimppuu käy ku oot ttuollainen kyrpäotsa.

joo
no ei tuo kyllä mun mielestä oo ihan normaalia 5v:n käytöstä.. kyllä muakin ärsyttäis tuollainen todella paljon!!
Niin, ei ehkä normaalia. Kaikki ei valitettavasti ole niin normaaleja. Mutta erilaisuuttahan on vaikeaa hyväksyä.. ja aikuinen joka tuollasesta noin reagoi, onko se normaali?

jea
Alkuperäinen kirjoittaja www:
pitää 5 vuotiaan tietää ettei noin tehdä. 5vuotias on kuitenkin jo ihan fiksu ikä
nii, toisaalta ap on myös yli viis luultavasti, eikä silti kauhian fiksulle vaikuta
Pitäisikö tehdä aloitus, että on mukavaa, kun yritetään viedä vaatteet ja omaisuus? Se vasta outoa olisi.

Oon sietänyt tuota jo vuoden. Vasta nyt ärähdin.
oot outo

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
Ei käy, mutta jos joku lapsi kävisi, niin en sentään noin reagoisi..
Ei harmittaisi? Olisi kiva juttu? Miksi?

vieras
no ei tuo kyllä mun mielestä oo ihan normaalia 5v:n käytöstä.. kyllä muakin ärsyttäis tuollainen todella paljon!!
Niin, ei ehkä normaalia. Kaikki ei valitettavasti ole niin normaaleja. Mutta erilaisuuttahan on vaikeaa hyväksyä.. ja aikuinen joka tuollasesta noin reagoi, onko se normaali?
Miten pitäisi reagoida? Mielestäni on ihan oikeutettyua kieltää lasta joka noin käyttäytyy ja kyllä itsekin ärsyyntyisin.

o ja t
Kylläpä täällä taas jeesustellaan!

Ärsyttäis itteäki tuollanen takiainen! Joillaki ON pentuja, se on vaan tosi. Taitaa älähtäjillä olla yhtä ärsyttäviä pentuja! *KIEH*

vieras
No vaikka kuinka olisi epänormaali lapsi, niin ei tuollaista saa hyväksyä missään tapauksessa. Ilmeisesti teistä joistakin lapsi saa tehdä ihan mitä tahansa, kun se on lapsi. Ja vaikka kuinka oli epänormaali lapsi, niin kieltää sitä pitää ja jos ei sanomista usko, niin sitten kovemmin, pakkohan sen on jossain vaiheessa oppia, oli miten epänormaali tahansa.

Pate
Mua taas ärsyttää kaikki "normaalit" ihmiset, tylsempää porukkaa tuskin löytyy mistään, ollaan niin normaalia niin normaalia. Kaikki luova ja arvokas piilee kuitenkin marginaaleissa.

Yhteistyössä