Ärrä paketti hukassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just joo

Vieras
Mulle tuli ilmotus 2 päivää sitte et paketti saapunu no tänään kävin kysyyn niin se kuulemma on ollu sielä mut ei oo enään. :/ Epäili et on lähetetty takasi lähettäjälle. MIKSI ihmeesä ne lähettää takasi jos se ei ole ollut kuin 2 päivää ärrällä?? Saa nähä saanko ollenkaan pakettia.

Oliko se yritetty jakaa päiväpostin mukana kotiovelle ja sit jätetty lappu? Mulle kävi samoin ja soitin postiin ja firmaan josta paketti oli lähetetty..kukaan ei tuntunu tietävän missä paketti on :O Löytyi se loppuviimein sitte jostain postin kätköistä

EI ollu yritetty jakaa päivänpostina kotiovelle. Tuli vaan lappu että se on ärrällä. Myyjä sano et on se nähny sen paketin täällä mut sitä ei vaan ollu enään. :(

pitää seurata tuota seurantakoodia minkä olen onneksi saanut. TUleeko nuihin tietoihin sitte et on luovutettu vastaanottajalle? Mietin vaan et jos ois sattunu et joku ois sen hakenu niin se varmaan näkyis tuosta seurantakoodista ku kirjoittaa ärrän sivuilla olevaan kentään.

EI ollu yritetty jakaa päivänpostina kotiovelle. Tuli vaan lappu että se on ärrällä. Myyjä sano et on se nähny sen paketin täällä mut sitä ei vaan ollu enään. :(

mulle tulee tekstiviesti. yks ainoo paketti mistä ei ole tullut, mutta onneksi 2:n päivän sisällä siitä tuli toinen paketti ja myyjä huomas et hei, sullon täällä toinenkin.

kuljetusfirma mokannu.

joopasenjoo, mun paketti kesti reilut 11 vuorokautta, ja lopputlos oli että shenkkeri mokannut, eikö r-koski vastaa asiakkaalle kun sen kautta lähetetään, jos ei kukaan vastaa niin samahan se on vaikka laitettas kulkujätkien matkaan...ei enää ole posti mikään posti......sanottiin, että kuinka paljon postin kirjeitä häviää, mikä puolustus tuo nyt on, jos naapuri ajaa ylinopeutta, se ei oikeuta minua ajamaan kanssa....missä on se kirjeiden ja pakettien pesä, johonkin mustaan aukkoon ne menee...joskus sentään otettiin kiinni kirjevarkaat postin toimesta ja tuomittiin linnaan, nyt ei kukaan vastaa mistään, siis miksi minäkään.........

Yhteistyössä