Älykkäin poliitikkomme äänessä, kuunnelkaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sen sammakot aina niin fiksuja ole.
Ei ainakaan poliittisesti.
Olisko joku erityinen sammakko mielessä?

Mulle tulee mieleen yksi:
mitä enempi venäläisiä ammutaan, sen parempi. Sen voi käsittää myös niin, että kaikki venäläiset tulisi tappaa.

Halla-ahosta tuli yhden videon myötä psykoosin vaipunut Hullu-aho.:(
Mutta, en tuomitse,jokainen käsittelee traumojaan eri tavoin.
How ever….ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajana tuommoisia asioita ei lauota!

Mutta, me nyt ollaan täällä Suomessa vielä herran kukkarossa kun vertaa teidän Trudeauhun!😂😂😂😂
 
vierailija
Olisko joku erityinen sammakko mielessä?

Mulle tulee mieleen yksi:
mitä enempi venäläisiä ammutaan, sen parempi. Sen voi käsittää myös niin, että kaikki venäläiset tulisi tappaa.
putinistina haluat ymmärtää tahallaan väärin

Tottakai hän tarkoitti tilannetta Ukrainassa, on luonnollista että jokainen vihollinen halutaan ja tulee tappaa hyökkäyksen uhrin maaperällä 👍
 
Olisko joku erityinen sammakko mielessä?

Mulle tulee mieleen yksi:
mitä enempi venäläisiä ammutaan, sen parempi. Sen voi käsittää myös niin, että kaikki venäläiset tulisi tappaa.

Halla-ahosta tuli yhden videon myötä psykoosin vaipunut Hullu-aho.
Mutta, en tuomitse,jokainen käsittelee traumojaan eri tavoin.
How ever….ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajana tuommoisia asioita ei lauota!

Mutta, me nyt ollaan täällä Suomessa vielä herran kukkarossa kun vertaa teidän Trudeauhun!
Mieleeni jäi hänen sanomansa tuoda romuttunut hyökkäysvaunu Ukrainasta Venäjän suurlähetyksen pihaan.
Suoraa paskan hämmennystä

Tuskin Kanadassa leipä loppuu ja sähköä riittää. Kenellekää ei tule kylmä eikä nälkä muuten kuin omasta tahdosta
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mieleeni jäi hänen sanomansa tuoda romuttunut hyökkäysvaunu Ukrainasta Venäjän suurlähetyksen pihaan.
Suoraa paskan hämmennystä

Tuskin Kanadassa leipä loppuu ja sähköä riittää. Kenellekää ei tule kylmä eikä nälkä muuten kuin omasta tahdosta
Erinomainen esimerkki isosta sammakosta!


Auts!!! Tuo sattui!😁
 

Yhteistyössä