Ällöttävä ongelma, osaakohan kukaaa auttaa? *alapääasiaa*

  • Viestiketjun aloittaja mikä ihme?
  • Ensimmäinen viesti
mikä ihme?
Eli patti alapäässä! Uloimassa häpyhuulessa. Karvoitustakin kasvaa siinä kohdassa.

Googletin, mutta tuli vain kirjoituksia että sisemässä ollut jollakin.

Vähän niinkuin olisi haava, mutta ei tule rupea, eli märän tuntuinen mutta ei tulee mitään eritettä.. Kirvelee kun hikoilee päivän mittaa, ärtyneen tuntuinen, MITÄ TÄÄ ON?

Harrastettiin illalla seksiä ja aamulla tuntui patti..
 
joo
mulla oli joskus sellanen herneen kokonen patti joka oli ihan himmeen kipee... siittä sit pikana gynelle kun luulin et joku syöpä tullut... se oli vaan et on ollu joku haavauma joka on tulehtunut ja se on arpeutunut ja se patti lähtee normaalisti viikossa pois... jos ei lähde niin voidaan leikata pois... tasan viikko ja se oli hävinnyt...
 
kokemusta on
Mulla on usein olllut finni alapäässä. Häpyhuulessa. Se on aika "syvällä" ettei sitä voi puristaa. Tuntuu kovalta ja painaessa kipeältä. Saattaa alushousuihin hankata ja sekin sattuu. Häipynyt viikossa. Odottele rauhassa viikonlopun yli, jos ei häivy pois niin sitten lekulle aikaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Mulla on usein olllut finni alapäässä. Häpyhuulessa. Se on aika "syvällä" ettei sitä voi puristaa. Tuntuu kovalta ja painaessa kipeältä. Saattaa alushousuihin hankata ja sekin sattuu. Häipynyt viikossa. Odottele rauhassa viikonlopun yli, jos ei häivy pois niin sitten lekulle aikaa.
ok
 
auts
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Mulla on usein olllut finni alapäässä. Häpyhuulessa. Se on aika "syvällä" ettei sitä voi puristaa. Tuntuu kovalta ja painaessa kipeältä. Saattaa alushousuihin hankata ja sekin sattuu. Häipynyt viikossa. Odottele rauhassa viikonlopun yli, jos ei häivy pois niin sitten lekulle aikaa.
ok
samanlailla on ollut minulla.
 
Kätsy Harmaana
Mulla oli kerran semmonen, ja se oli finni :) Ei vaan koskaan tullut sitä valkoista päätä, ja kuivui itsekseen pois. Ai että sain slaagin kun sen huomasin :D Olin saletti kanssa, että nyt on vähintäänkin hiv (koska patti häppärissä on hivin ensioire :D).
 

Yhteistyössä