Ällöttääkö teitä koskaan

irtokarkit ja esim. suolakurkut niissä isoissa purkeissa, joista niitä itse otetaan tai vastaavat?
Mä olen niin hullu, että monesti ajattelen, jos joku on vaikka räkässyt sinne suolakurkkuveteen tai vastaavaa... :x :$
 
Pix
Joo, melko usein :x
Lähikaupassa muutamat kurittomat vekarat pusertelee niitä irtokarkkeja, saattavat maistaa, ja hups, laittavat takaisin myyntikaukaloon. Sieltä en siis ainakaan osta ikinä irtsareita
 
Juu ällöttää, koska tiedän että jotkut kakarat (puoli-teinit) saattaa karkkeja "maistella" ja heitellä takas purkkeihin. Olen asiasta kertonutkin esim. yhden kaupan infoon. Onhan siellä valvontakamerat, mutta en tiedä kuinka tarkkaan ne nuita tutkii esim. isommissa marketeissa. :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 12:53 Pix kirjoitti:
Joo, melko usein :x
Lähikaupassa muutamat kurittomat vekarat pusertelee niitä irtokarkkeja, saattavat maistaa, ja hups, laittavat takaisin myyntikaukaloon. Sieltä en siis ainakaan osta ikinä irtsareita
Oon kans nähny näin tapahtuva, siksi en osta irtokarkkeja, korkeintaan korkeella olevia paperipäällisiä. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 12:56 Shamandalie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 12:53 Pix kirjoitti:
Joo, melko usein :x
Lähikaupassa muutamat kurittomat vekarat pusertelee niitä irtokarkkeja, saattavat maistaa, ja hups, laittavat takaisin myyntikaukaloon. Sieltä en siis ainakaan osta ikinä irtsareita
Oon kans nähny näin tapahtuva, siksi en osta irtokarkkeja, korkeintaan korkeella olevia paperipäällisiä. :D
EI OO TOSI!!!! :eek: :eek:
YÄKS!!!
Onneks mä yleensä ostan irtarit makuunista tms, jossa ovat kyllä niin esillä (tiskin vieressä), että en usko että kukaan uskaltaa niitä maistella ja takas heitellä...näin toivon...
 

Yhteistyössä