kyllä mäkin jätän lapsen autoon sen aikaa kun käyn bensan maksamassa mutta ei kyllä kävis mieleenkään jättää autoa käyntiin siksi aikaa kun siitä poistun ja kun on ajonestolaite niin tietää että se auto tasan tarkkaan ei sieltä mihkään lähde ilman avainta (kuten nyt kun loppu kaukosäätimestä patteri niin autohan ei liiku :kieh: )Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kyllä min vaan olen jättänyt. kyllä isot lapset pärjää autossa minuutin pari, kun esim käyn maksamassa tankkaamani bensan. tai nostan automatista rahaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kannata jättää... voin kertoa oman tarinan..
mä lähdin käymään pikasesti kaupassa, onneksi kuuntelin omaa vaistoa ja otin viiden minuutin kauppareissulle koko lapsilauman mukaan.. tän kauppareissun aikana törmäs rattijuoppo meidän autoon ja keula meni ihan paskaks, parkkipaikalla oli parikymmentä muutakin autoa mutta meidän auto oli ainut joka kärsi vaurioita...
sain kyllä arvokkaan opetuksen etten ikinä enää jätä lapsia autoon...
et edes huoltsikallakun käyt maksamassa bensan tai käyt pankkiautomaatilla, josta näet auton koko ajan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kannata jättää... voin kertoa oman tarinan..
mä lähdin käymään pikasesti kaupassa, onneksi kuuntelin omaa vaistoa ja otin viiden minuutin kauppareissulle koko lapsilauman mukaan.. tän kauppareissun aikana törmäs rattijuoppo meidän autoon ja keula meni ihan paskaks, parkkipaikalla oli parikymmentä muutakin autoa mutta meidän auto oli ainut joka kärsi vaurioita...
no automaatilla käydessä yleensä auto on jatkuvasti näkyvissä...... mutta oli kyse kauppareissusta sen että menen ovien sisäpuolelle niin kyllä olen sitten ylihuolehtivainen tai jotain mutta muksut raahaan mukana...Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:et edes huoltsikallakun käyt maksamassa bensan tai käyt pankkiautomaatilla, josta näet auton koko ajan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kannata jättää... voin kertoa oman tarinan..
Revit siis lapset pois autosta ja tulevat sun viereen automaatillekin. tuo on jo liiallista paapomsta. ja muuten se rattijuoppo jos törmää niin se tapahtuu,sille et voi mitään.
kakilla kylmäasemilla ei käy käteinen. ja kaikilla ei ole "vapaa-aikaa" omista lapsistaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:tankatkaa autonne silloin kun lapset ei ole mukana tai käykää kylmäasemilla tankkaamassa.
Kun sä olet siinä automaatilla niin se rattijuoppo ehtii kyllä ajaa kylkeen, tosin voithan säkin olla autossa eli vasta pysäyttänyt tai pysähtymässä, kävelemässä auton toiselle puolelle auttamaan lapsen ulos / avaamaan turvaistuimen vöitä jne. kun se törmäyssattuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no automaatilla käydessä yleensä auto on jatkuvasti näkyvissä...... mutta oli kyse kauppareissusta sen että menen ovien sisäpuolelle niin kyllä olen sitten ylihuolehtivainen tai jotain mutta muksut raahaan mukana...Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:et edes huoltsikallakun käyt maksamassa bensan tai käyt pankkiautomaatilla, josta näet auton koko ajan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kannata jättää... voin kertoa oman tarinan..
Revit siis lapset pois autosta ja tulevat sun viereen automaatillekin. tuo on jo liiallista paapomsta. ja muuten se rattijuoppo jos törmää niin se tapahtuu,sille et voi mitään.
Ja todennäköisintä on, että se törmää ihan liikenteessä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun sä olet siinä automaatilla niin se rattijuoppo ehtii kyllä ajaa kylkeen, tosin voithan säkin olla autossa eli vasta pysäyttänyt tai pysähtymässä, kävelemässä auton toiselle puolelle auttamaan lapsen ulos / avaamaan turvaistuimen vöitä jne. kun se törmäyssattuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no automaatilla käydessä yleensä auto on jatkuvasti näkyvissä...... mutta oli kyse kauppareissusta sen että menen ovien sisäpuolelle niin kyllä olen sitten ylihuolehtivainen tai jotain mutta muksut raahaan mukana...Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:et edes huoltsikallakun käyt maksamassa bensan tai käyt pankkiautomaatilla, josta näet auton koko ajan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kannata jättää... voin kertoa oman tarinan..
Kaupallinen yhteistyö: Storytel