Älkää hyvät naiset käykö kulmakarvojen pigmentoinnissa

No jaa, toki kulmakarvat antavat kasvoille ilmettä ja silmänseutuun ryhtiä mutta mutta kaikessa nyppimisessäkin ollaan mun mielestä unohdettu aika nopeasti se luonnollisen linjan seuraaminen ja todella helposti keikahdetaan viimeisimpien haihatuksien/trendilainien mukaan. Mutta eihän siinä, oletan että silloin muutoinkin seuraa kärppänä muoti- ja meikkimaailman käänteitä ja hemmottelee siten itseään (?). Näkökulmia on niin monia. Kunhan vain ymmärtää olla tyytyväinen valitsemaansa linjaan.
No, nuoriso on oma lajinsa. Kyllä mun nähdäkseni aikuiset jo ymmärtää mikä niille sopii, eikä hypi jokaisen trendin perässä.
Minusta ehkä hauskimmat on olleet ne "häivytetyt" kulmakarvat. Siis sellaiset, joiden väri vahvistuu ulkonurkkaanpäin mentäessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Älä Lissu naureskele, totta se oli:
Kyllä mä tiedän juu. Muodissa on nyt runsaat kulmat. Siksi esim. intialaisten ja lähi-itäläisten erikoisen karvakkaiden naisten kulmia nyt esitellään.:giggle:
 
No, nuoriso on oma lajinsa. Kyllä mun nähdäkseni aikuiset jo ymmärtää mikä niille sopii, eikä hypi jokaisen trendin perässä.
Minusta ehkä hauskimmat on olleet ne "häivytetyt" kulmakarvat. Siis sellaiset, joiden väri vahvistuu ulkonurkkaanpäin mentäessä.
Tätä näkee valitettavasti myös joillakin kakskymppisillä ja kolmekymppisillä. Ei vain nuorisolla.
 
Itse teen kulmat niin, että teen pieniä ”paikkauksia” terävällä siveltimellä ja väri mahd. lähellä omaa ja vain niihin kohtiin mihin tarvitsee ja tietysti trimmaus. Mun mielestä niin saa nätit ja luonnolliset kulmat.

Mutta ymmärrän myös niitä joilla ei esim. ole symmetriset kulmat - joutuvat nähdä ehkä enemmän vaivaa ja turvautuvat muihin keinoihin, mikä on sekin ok, mutta kannattaa tosiaan teettää osaavalla ihmisellä - näitä valitettavasti on harvassa!
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja Echo
Meikä vetää kypärän päähän ni siinä se kulmat sit olivatkin. Ja kohta saa käyttää pipoa.


Voi turhuuksien turhuus!

Oma psyyke voi älyttömästi paremmin, kun näytän hyvälle... jotenkin se tyyppi, joka tuijottaa talvisin peilistä ensimmäisenä aamulla, on aika kuolleen näköinen ja jos sen näköisenä lähtee ulos, näivettyy sielukin pikkuhiljaa. Myönnän olevani turhamainen ja aika tarkka ulkoisesta olemuksestani, mutta se nostaa omaa mielialaa ihan hurjan paljon, kun voi näyttää vähän paremmalle kuin näyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä