Sori mutta mulla jäi vaan mietityttämään hetkeksi, et miten lapsiperheessä voi olla tollainen tilanne ettei oo esim maitoa ?Alkuperäinen kirjoittaja ap :laitoin kananmunia kattilaan ja keitän ne (ei jaksa alkaa paistamaan). Katotaan mitä juodaan. Meillä tykkää enemmän kylmästä kuin kuumasta kaakaosta. Teetä juodaan aina joskus.
meilläkin on tällä hetkellä puol litraa maitoa.riittää huomiselle aamulle ja sitten käydään kaupassaAlkuperäinen kirjoittaja jensku:Sori mutta mulla jäi vaan mietityttämään hetkeksi, et miten lapsiperheessä voi olla tollainen tilanne ettei oo esim maitoa ?Alkuperäinen kirjoittaja ap :laitoin kananmunia kattilaan ja keitän ne (ei jaksa alkaa paistamaan). Katotaan mitä juodaan. Meillä tykkää enemmän kylmästä kuin kuumasta kaakaosta. Teetä juodaan aina joskus.
Mutta jos on leipää, juustoa ja jotain leikkelettä niin tee toasteja.
Sanos muuta ja kuusi lasta, samaa ihmettelenAlkuperäinen kirjoittaja jensku:Sori mutta mulla jäi vaan mietityttämään hetkeksi, et miten lapsiperheessä voi olla tollainen tilanne ettei oo esim maitoa ?Alkuperäinen kirjoittaja ap :laitoin kananmunia kattilaan ja keitän ne (ei jaksa alkaa paistamaan). Katotaan mitä juodaan. Meillä tykkää enemmän kylmästä kuin kuumasta kaakaosta. Teetä juodaan aina joskus.
niin, mutta on kuitenkin muuta tarviketta josta tehdä kunnollinen iltapala.Alkuperäinen kirjoittaja riisinraasinrusina:meilläkin on tällä hetkellä puol litraa maitoa.riittää huomiselle aamulle ja sitten käydään kaupassaAlkuperäinen kirjoittaja jensku:Sori mutta mulla jäi vaan mietityttämään hetkeksi, et miten lapsiperheessä voi olla tollainen tilanne ettei oo esim maitoa ?Alkuperäinen kirjoittaja ap :laitoin kananmunia kattilaan ja keitän ne (ei jaksa alkaa paistamaan). Katotaan mitä juodaan. Meillä tykkää enemmän kylmästä kuin kuumasta kaakaosta. Teetä juodaan aina joskus.