äkkiä apua mulle wordin 03 kaa...

• Viestiketjun aloittaja kiia83
  • Ensimmäinen viesti
kiia83
mun pitäis tehä asiakastyytyväisyys kyselylomake mut en löydä wordista mistään sellasta palloa tai neliötä, jota voi sit niinku klikkaa tai rastittaa.. esim. kysymykseen: mies() nainen ()... noi sulkeet on vähän epäkäytännölliset :) toivottavasti joku osaa auttaa... ja saa selkoa mitä haen tässä takaa :)

vieras
Tarkoitatko sä tekstikehystä? Sen kokoahan saa muutettua, kehyksien väriä, taustaväriä jne ja siihen voi kirjoittaa. Lisää -> Tekstikehys ja sit klikkaat ja lisäät.

vieras keksi mitä tarkoitat
Jos sulla on työkaluriveissa lomake niin siellä on se ruutu johon saa täpin/väkäsen :)

Jos ei ole, niin klikkaa paperin ja sinisen yläpalkin välissä harmaalla alueella hiiren oikealla näppäimellä jolloin aukeaa työkaluvalikoimat, valitse sieltä lomke ja *tadaa* :D

vieras
Klikkaa paperin ja sinisen yläpalkin välissä harmaalla alueella hiiren oikealla näppäimellä jolloin aukeaa työkaluvalikoimat, valitse sieltä neljäs ylhäältä, auto text ja tietokanta siitä välistä, englanniksi se on ja control toolbox, siinä on pallot .

Sitten kun valitset sen pallon ja vakiotekstin hiiren oikealla näppäimellä, tulee "Näytä koodi" alapuolella Option Button Object ja siitä muokkaa, niin pääset vaihtamaan vakiotekstin haluamaksesi. (Sorry erikieliset termit välissä, en muista mitä ne on suomeksi :ashamed: )

kiia83
ohjausobjektit.. kylläpäs on hyvin piilotettu :) wordista joutuu kyllä aina etsimään neulaa heinäsuovasta :) on muuten tosi vaikee tälläsen amatöörin saada sijoitettua noita oikeisiin paikkoihin heh...

Alkuperäinen kirjoittaja kiia83:
mun pitäis tehä asiakastyytyväisyys kyselylomake mut en löydä wordista mistään sellasta palloa tai neliötä, jota voi sit niinku klikkaa tai rastittaa.. esim. kysymykseen: mies() nainen ()... noi sulkeet on vähän epäkäytännölliset :) toivottavasti joku osaa auttaa... ja saa selkoa mitä haen tässä takaa :)

Näytä, työkalut, lomakkeet

Yhteistyössä