äkillinen huimaus, mistä voi johtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku

Vieras
tuossa puolisen tuntia sitten alkoi yhtäkkiä huimaamaan, ja se paheni, kun menin sängylle imettämään makuultaan. tuntui kuin koko huone olisi pyörinyt, ja jos suljin silmät tuli sellainen pyörteinen vajoamisen tunne.

Makoilin vielä jonkun aikaa ja edelleen on vähän omituinen olo, mistä vois johtua?

verenpaine on aina aika alhainen, ja hartiatkin on kyllä aika jumissa, raskaana en tietääkseni ole, mutta ei ole mahdotontakaan.

Oli vaan, ja on edelleen pelottavaa olla täällä lasten kanssa, kun tuntuu jotenkin pökkyräiseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja sakulainen:
asentohuimaus... jos et oo aikaisemmin huimauksesta juuri kärsinyt, soita lääkärille jos ei oo ohi menny.

joo se pahin meni ohi jo, mutta edelleen on outo olo. vähän puolitehoilla käyn, ja nukuttaa hirveesti :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuntuu myös, että hengittämiseen pitää erikseen keskittyä, ettei se unohdu :o

Mulla on tuota oiretta kans, sillon kun on rytmihäiriöitä. Olen ajatellut sen johtuvan jonkinlaisesta säikähtämis tai pelkotilasta mikä tulee noitten muiden oireiden myötä. Puhutaan varmaan myös nimellä hengenahdistus.

isälläni on diabetes, ja hän ainakin hikoilee voimakkaasti jos sokerit yllättävästi laskee, ei mulla ole mitään sellaista.

Univelkaakin on, sen verran mitä normaali vauva arkeen kuuluu, pari yöimetystä, ja yöunet keskimäärin 7-8h

Yhteistyössä