Äitiysvaatteita, mistä???

  • Viestiketjun aloittaja Emmi epätoivossa
  • Ensimmäinen viesti
Emmi epätoivossa
Hyvät mammat, kertokaa mistä ootte löytäneet kivoja äitiysvaatteita!! Epätoivo iskee kun enää yhet housut menee päälle eikä vaatetta löydy millään!
H&M:n mammafarkut koklattu, enkä tykänny matskusta yhtään. Enkä halua mitään lappuhaalareita tai telttoja päälle vaan jotain kivan näköistä ja nuorekasta, normaaleja vaatteita!!
Auttakaa epätoivoista! Mistä ootte löytäneet kivoja vaatteita ja missä olis hyvä valikoima? Oon valmis ajaa melkein mihin vaan että vaatetta löytyis.
En halua olla vielä melkein puolta vuotta miehen verkkareissa. :headwall:
 
Emmi epätoivossa
Helsingissä ollaan vasta käyty, enkä löytänyt koko reissulta kuin yhden t-paidan H&M:ltä! Asutaan nyt Jyväskylässä mut muutto näillä näkymin Varkauteen edessä kun mies on sielä työkomennuksella. Saa olla kuitenkin kauempanakin, liikutaan kyllä.
 
Eikös jyväskylässä ole ozbaby? Jos niin on, nin suuntaapa sinne, löytyy tosi kivoja ja nuorekkaita vaatteita. Niin farkkuja kuin paitoja ja paljon muuta..
Ja itse hankin ihan tavalliset farkut, tosin matalammalla vyötäröllä ja strech-kankaalla, mutta minulle riittävät vallan mainiosti. Samoin paidoiksi olen hankkinut tavallisia t-paitoja, jotka ovat vain reilusti pidempiä, niitäkin on nyt vaikka kuinka paljon saatavilla..
Toivottavasti löytyy sinulle sopivia ja mieleisiä.. :)
 
vieraana
Itse ostin tuolta missymom:ista sekä www.embia.fi. Osa kavereista on käyttänyt pierre cavallon paitoja ja neuleita odotusaikana. Viimeksi käydessäni polarn&pyretin liikkeessä huomasin heilläkin jonkinlaisen äitiysmalliston. Tosin liikkeitä ei ole kuin pk-seudulla.
 
päivi ja veeti
Joensuussa on Anttilan yläkerran lastentarvikekaupassa hyviä äitiysvaatteita. Niillä on hyvä valikoima ja ne on kaikki nimenomaan nuorekkaita ja näyttää ihan tavallisilta vaatteilta! Eikä ole edes kalliita, ostin farkut 25 eurolla ja käytän niitä, vieläkin, 5 viikkoa synnytyksen jälkeen. :D
 
krisse-80
Mun äippävaatteet on kaikki H&M:ltä tai niiden postimyynnistä. Siellä on vähä nuorekkaaampia ja ihan mukavia vaatteita. Eikä maksa kauheesti.

Mut sitten Mama Licious -merkkiset vaatteet on kanssa tosi kauniita. Meilläpäin niitä myy Nicky&Nelly Ideaparkissa, en tiedä sitten miten muualla...
 
Mom
PO.P eli Polarn och Pyret - Suomessa tosin aika pienet valikoimat ja olenkin ostellut Ruotsissa käydessäni. :) Muutenkin suosin kyseistä merkkiä - todella hyvälaatuisia lasten vaatteita.
 
Ä06
Itse totesin äitiysvaatteiden kohdalla ,että laatu maksaa, mutta kannattaa maksaa. Ostin kolmet edullisesti ,mutta näistä mitkää eivät kunnolla pysyneet päällä. Sitten löysin lastentarvikekaupasta äitiysshortsit, jotka oli kalliit ,mutta aivan ihanat päällä ja niin hyvin säädettävät ,että menivät koko kesän helposti. Kannttaa siis ostaa ,vaikka yhdet itselle passelit housut hinnasta välittämättä. Koko raksausaika epämukavissa vaattetissa ei ole kivaa. Tämä vain vinkiksi vaateostoksille.
 
sama ongelma
Olen läytänyt äitiysvaatteita H&M:sta ja Lindexistä.

Ongelma kaikkialla on se, että alaosia eli hameita ja housuja on vaikea löytää. Kokoja ei ole. Tai siis on, pieniä, 36. En tiedä miten mitotukset menee vai olenko tosiaan lihonut niin älyttömästi, kun koon 40 lindexin housut eivät sopineet?!! ja no 42 ei ollut.

Toinen ongelma on se, että tehdään matalavyötärö-farkkuja, ja/tai pillilahjefarkkuja.

Siis mammavyötärö kuminauhalisällä, mutta sekin jää vatsan alapuolelle!! Tai vyötärö nousee kyllä ylös, mutta lahkeet on tiukat ja pillit.
Hameissa helma jää polven kohdalle. Täysin väärä mitta minulle normaalioloissakin, saati nyt.

En halua maksaa kovin paljoa, koska raskaus on viimeinen.
EN halua näyttää mitlään teinikehitelmältä, koska ikää on kuitenkin.

Sinnittelen näillä mitä löytyi, näytän miltä näytän.

Käytettynäkään ei löydy.
 
Itse en raskausaikana käyttänyt juuri äitiysvaatteita. Oikeastaan vain pari viimeistä viikkoa, joten ne kaikki jäi käyttämättä.
Itse käytin paljon hameita, jossa oli kuminauha ja reilumpia t-paitoja sekä löysiä puseroita. Housuissa käytin kuminauhavyötäröisiä housuja.
Tänä kesänä on paljon löysiä tunikoita, joihin maha menee mukavasti piiloon.
Itse ostin vaatteita Kapp Ahlista, Lindexistä, Henkasta ja maukasta ja myöskin Stockmannilta. Enkä todellakaan ollut mikään pienikokoinen.
 
Mä olen ostanut kaikki äitiysvaatteeni www.ebay.com :ista ja halvaksi on tullut. Mulla on vielä se, että olen varsin isokokoinen. Kävin katsomassa H&M:ssä äitiysvaatteita ja tulin siihen tulokseen, ettei H&M:n XL vaatteetkaan olisi sopinut mulle vaikka en olisi ollut raskaanakaan.
 
Anton&Ninassa todella hyvät valikoimat mamalicious merkkiä. Myös isoja kokoja. Oon löytänyt sieltä pari kivat farkkuleggarit, hameen, tunikoita ja paitoja. Jopa uimapuvun.:) Ei tarvi edes muualta käydä katsomassa, vaan aina suorilta sinne, kun tarvitsen uutta vaatetta.
 

Yhteistyössä