äitiysvaatteet

• Viestiketjun aloittaja toivottavasti tuleva äiti :)
  • Ensimmäinen viesti
toivottavasti tuleva äiti :)
Heippa hei

Kertokaahan nyt mielipiteenne.

Eli eilen tuli 11kk odotettu plussa :) JEE!!! :D

Viimekesän kesävaatteet ovat kummallisesti kutistuneet talven aikana kaapissa.... nyt kun se plussa tuli niin pitääkö tässä ostaa isompaa kokoa siis tällähetkellä sopivaa kokoa olevia kesävaatteita vai ihan suoraan äitiysmallisia?

Mä varmaan sinun tilanteessasi ostaisin äitiysvaatteita, vaikket niitä välttämättä vielä tarviskaan. Mutta kun kuitenkin jotain joudut ostamaan.

Eikä sitä tiedä kuinka pian se masu kasvaa. ;)

Eikä ne äitiysvaatteet ole kaikki niin selkeitä ä-vaatteita, vaan nättejä vaatteita vaan. =)

Minä en sinun tilanteessa vielä osais äitiysvaatteita, ainakaan sellasia joita voi pitää vaan kesällä. Osta pidempi helmasia t-paitoja ja tunikat on tosi kivoja ja mahtuu masukin jos sitä vielä kesäkuukausina on.

Kata
Mulla on nyt rv 26 ja aika vähän varsinaisia äitiysvaatteita olen ostanut, vaikka masu tuntuu suuremmalta kuin viimeksi. Housuista on parit vanhat äitiyshousut käytössä. Tämän kesän puseromallit käyvät mainiosti myös odottavalle. Esim. H&M:stä olen ostanut ei-äitiysvaatteita mm. T-paitoja, tunikoita. En viitsi kovin paljon rahaa niihin kuluttaa, koska on tosi vaikea sanoa, että onko ne ensi kesänä sopivia.

vieras
Itsellä tällä hetkellä rv 16 ja äitiyshousut ollut käytössä jo pari viikkoa. Paitoja taas en ajatellut edes äitiysversioita ostaa, nyt on kaupoissa niin paljon kauniita tunikoita ym, että toivoisin niillä pärjääväni läpi tämän raskauden.

Yhteistyössä