Vaaleasininen makuupussi jossa valkoisia palloja oli vuosina 1984-1985Alkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:Olisiko kenelläkään kuvaa tai tietoa millainen makuupussi tuolloin oli?
No vuosina 1979-1980 oli jaossa tummanruskea makuupussi valkeilla palloillaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä haluaisin tietää minkänäköinen on vuoden -79 makuupussi =)
Mä taas oisin sanonut, että 83 oli tollanen pussi. Tai en tiiä onko samanlainen, mutta tummanruskea kuitenkin jossa jotain pyöreää kuviota. Tarkkaan en muista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No vuosina 1979-1980 oli jaossa tummanruskea makuupussi valkeilla palloillaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä haluaisin tietää minkänäköinen on vuoden -79 makuupussi =)
just meinasin samaa arvailla, kiitos vahvistuksestaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Vuonna 1981-1982 oli marjapuuronpunainen valkeilla palloilla.
http://riemun.huuto.net/auctionimages/5/a5/b4918daec3850253675c5de1e3bdf-orig.jpgAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Vuonna 1981-1982 oli marjapuuronpunainen valkeilla palloilla.
Mä olen syntynyt 82 ja mun makuupussi oli ruskea pienillä valkoisilla palloilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vuonna 1981-1982 oli marjapuuronpunainen valkeilla palloilla.
Mulla on edelleenki oma makuupussi tallella! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No vuosina 1979-1980 oli jaossa tummanruskea makuupussi valkeilla palloillaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä haluaisin tietää minkänäköinen on vuoden -79 makuupussi =)
Niin muuten taisi olla,mulla on yksi kuva kun äiti lähti mun kanssa laitokselta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No vuosina 1979-1980 oli jaossa tummanruskea makuupussi valkeilla palloillaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä haluaisin tietää minkänäköinen on vuoden -79 makuupussi =)
Ja mulla oli marjapuuronpunainen, olen tosin syntynyt helmikuussa joten pakkaus voi olla vielä vuotta 1981.Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mä olen syntynyt 82 ja mun makuupussi oli ruskea pienillä valkoisilla palloilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vuonna 1981-1982 oli marjapuuronpunainen valkeilla palloilla.
Mulla kans, tuollainen kuin kuvassa jonka linkitin, ja oon syntynyt 9/79.Alkuperäinen kirjoittaja Luuta-Lempi:Mulla on edelleenki oma makuupussi tallella! =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No vuosina 1979-1980 oli jaossa tummanruskea makuupussi valkeilla palloillaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä haluaisin tietää minkänäköinen on vuoden -79 makuupussi =)
Mulla on, mut arvaa vaan myisinkö?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niin muuten taisi olla,mulla on yksi kuva kun äiti lähti mun kanssa laitokselta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No vuosina 1979-1980 oli jaossa tummanruskea makuupussi valkeilla palloillaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä haluaisin tietää minkänäköinen on vuoden -79 makuupussi =)
Vitsit kun jollain olis sellainen mulle myydä
Mun pikkusisko s.28.11.1981, ja sillä marjapuuronvärinen. äiti on säästänyt meille meidän pakkausten makuupussit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mulla oli marjapuuronpunainen, olen tosin syntynyt helmikuussa joten pakkaus voi olla vielä vuotta 1981.Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mä olen syntynyt 82 ja mun makuupussi oli ruskea pienillä valkoisilla palloilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vuonna 1981-1982 oli marjapuuronpunainen valkeilla palloilla.