Äitiysloma ja talviloma

Olen äitiyslomalla 29.3.2007 saakka. Aloitin äitiyslomani 18.5.2006, en ehtinyt pitää kesälomaani joten se maksettiin rahana. Minullehan kuuluisi nyt tänä talvena myös talviloma, miten se kanssa menetellään, maksetaanko rahana nyt äitiysloman aikana vai miten?

Olenko oikeassa, että äitiyslomani aikana minulle kertyy kesälomaa täydet neljä viikkoa, sekä sitä myötä myös uusi talviloma? Niin ettei tätä tämän talven lomaa tarvitsisi "säästää"?

Kiitos vastauksista etukäteen..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 13:00 Niiska kirjoitti:
Olen äitiyslomalla 29.3.2007 saakka. Aloitin äitiyslomani 18.5.2006, en ehtinyt pitää kesälomaani joten se maksettiin rahana. Minullehan kuuluisi nyt tänä talvena myös talviloma, miten se kanssa menetellään, maksetaanko rahana nyt äitiysloman aikana vai miten?

Olenko oikeassa, että äitiyslomani aikana minulle kertyy kesälomaa täydet neljä viikkoa, sekä sitä myötä myös uusi talviloma? Niin ettei tätä tämän talven lomaa tarvitsisi "säästää"?

Kiitos vastauksista etukäteen..
taitaa olla työpaikkakohtaisia maksetaanko rahana vai saako pitää lomana... meillä sen on saanut pitää lomana, ainakin jos sattuu vielä talvilomakaudelle.

Äitiyslomalla lomapäivät kertyy normaalisti, hoitovapaa puolestaan "polttaa" niitä

tuli vielä mieleen tuosta äitiyslomalle jäänti päivästä, että kuopuksen kohdalla LA oli heinäkuun alussa, niin sain pitää vielä kesäloman ennen äityislomaa...<br><br>
 
Kukkerikuu
Minä pidin kesäloman äitiysloman päätteeksi talvella ennen töihin paluuta ja talviloman voi varmaan pitää samalla tavalla. Lomarahan sain kesälomasta jo kesällä ja loman pidin vasta joulu-tammikuussa. Kun äitiysloma loppui ja jäin lomalle niin siitä päivästä alkoi sitten kuukausipalkkakin juosta. Äitiyslomalta kertyy lomat, mutta hoitovapaalta ei. Varmaan riippuu että mitä työehtosopimusta noudattavat teillä töissä.
 

Yhteistyössä