äitiysfarkut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sini

Vieras
Täällä pohjoisessa on pula äitiysliikkeistä ja kysyisinkin että kun raskaus alkaa jo näkymään pikkuhiljaa (16 rv),niin mistä löytyisi hyvännäköisiä farkkuja,ei lappuhaalareita,vaan joustavia strechejä ja muodinmukaisia farkkuja??H&M:ltä olen katsonut netistä,mut haluan kyllä koittaa ensin..niin ja hintakin saisi olla kohtuullinen..kiitos etukäteen..ootteko ostaneet Lindexin äitiysvaatteita ja onko kokemusta niistä?

Tilaa h&m:n postimyynnistä, liity vaikka tiliasiakkaaksi. Ei tarvitse maksaa ""sovituksesta"". Eli ei tarvi pakettia noutaessasi maksaa vaatteita, vaan lasku tulee perässä...
Ja vaatteet voi palauttaa takaisin, jos ei miellytä!

Tilasin h&m:lta farkut ja ne olivat aika pitkää mallia. Itse olen 174 pitkä ja lahkeita olisi pitänyt lyhentää. Toinen juttu mistä en niin kamalasti farkuissa tykännyt, oli se että niissä resorivötärö oli kamalan matalalla ja näkyi kyllä jos ei ollut reilusti pidempi pusero päällä. Mutta se on makuasia tyetysti ja vartalostahan on paljon kiinni, että passaako. H&M:n kangashousut oli paljon kivemman tuntuset. Tosiaankin kannattaa liittyä h&m:n tiliasiakkaaksi, niin silloin voi sovittaa ensin ja maksaa sitten niistä jotka aikoo oikeesti pitää.
Zeppelinin Lindexiltä ostin trikoohousut ja ne on ollut tosi hyvät ja ne on sen näköiset että voi pitää synnytyksen jälkeenkin. Kappahalista ostin mustat farkut. Ne on kivat mutta tahtovat valua mahan alle.

Onko h&m farkut reisistä tiukkaa vai leveämpää mallia? Eli mahtuuko tälläiselle ahteristaan leveämmälle päärynävartaloiselle, jolla vielä jostain syysta raskauden aikana kaikki tuntuu pakkautuvan reisiin? Lahkeitahan voi aina lyhentää.

Minä en löytäny zeppeliin lindexiltä mitään. Yhtiä mustia housuja kokeilin, jotka oli vähän niinku ""siistimmät"" housut ja ne oli kamalat. Roikku reisistä ja lahkeet kumman malliset..Ja valikoima siellä oli tosi niukka. Oonkohan osannu ettiä oikein..?

Moi, ostin juuri H&M:lta resorivyötäröiset farkut. Ostin sellaiset melko kapeat ja suorat. Lahkeet eivät ole kamalan pitkät vaikka olen vain 160 cm. Farkut on stretsiä, joten päärynällekin mahtuu (itsekin olen päärynämallinen)! Nämä olivat nyt alkuraskaudessakin hyvät, koitin myös sellaisia leveitä, mutta ne olivat valtavan isot! On totta, että resori näkyy, jos paita ei ole pitempi, mutta muuten farkut ovat hyvännäköiset ja mikä parasta, todella mukavat mahan kohdalta!

Onko teillä pohjoiosessa uffia???tai jotain vastaavaa kirpparia.. siis itse olen ostanut sieltä tosi hyvän kuntoisia housuja ja hinta ei päätä huimaa käytin hyödyksi 2e päivät ja 4 housut siis ostin 8e yhteensä ja ne olivat h&m ja lindex in housuja ja tosi hyvässä kunnossa!!! neuvoisin myös katsomaan netistä www.huuto.net vaate osion ja äitiysvaatteet kohdasta siellä on tosi edullisia vaatteita ja monen mallisia ja värisiä ja hinnat ovat sopivia,sieltäkin olen ostanut useat housut,tunikat,paidat ja hameet . Merkkejä limdex h&m jne...Toivottavasti jotain auttoi!!

Kiitos kaikille!Uffia ei ole täällä,mutta muutamia hyviä kirppareita on,joista olenkin löytänyt aina jotain,mutta aion lähteä käymään Lindexissä ja Kapphallissa,sillä vaatteet alkavat käymään pieneksi..hyviä jatkoja kaikille odottajille ja voikaahan paksusti;)

Itse pähkäilin juuri pari viikkoa sitten saman ongelman kanssa kun esikoinen syntyi kesällä ja silloin kuljin lähinnä lainavaatteissa.

H&M:ltä en miellyttäviä löytänyt joten pistin törsäillen ja ostin Ollian B (tms...) farkut Helsingistä Bebesiltä. Nettimyynti www.bebes.fi. Tosi hyvännäköisiä ja trendikkäitä farkkuja, hinnat tosin aika kovat. Ajattelin kuitenkin myydä sitten kun en enää tarvitse. Saanpa ainakin osan hinnasta takaisin... Huuto.net hyvä paikka myydä ja ostaa myös äitiysvaatteita!

Minäkin ostin bebesiltä Olian Elly B farkut ja siis ainakin ne mun on sellaiset, jota voi pitää ihan alusta melkein loppuun/loppuun saakka ja monet pitää sit viel vauvan synnyttyä! Maksoi kyl 97€.

Hei taas kaikille!Kävin Lindexis ja Kapphallissa ja löysinpä sit ihanii puseroita,jotka oli tosi nättejä ja ei kiristä,mut stretch-farkutpa löysin vero modasta,ostin sellaset 2 numeroo isommat ja lannefarkut,mut joustaa hyvin ja ihanan väriset ja viel alennuksessa ja tosi halvat!Lindexis ei ollut äitiysvaatteita lainkaan ja Kapphallissa oli vaan äitiysfarkkuja,mut kamalia,puseroita kyllä löytyi..näillä eväillä taas eteenpäin:))

Kaikkien lindexien valikoimassa ei ole äippävaatteita

näissä on:

Kauppakeskus Itäkeskus, Helsinki
Kauppakeskus Columbus, Helsinki
Kauppakeskus Forum, Helsinki
Aleksanterinkatu 15, Helsinki
Kauppakeskus Jumbo, Vantaa
Kauppakeskus Myyrmanni, Vantaa
Kauppakeskus Iso Omena, Espoo
Kauppatori 1, Hyvinkää
Kauppakeskus Prisma, Järvenpää
Kauppakeskus Isokarhu, Pori
Kauppakeskus Koskikeskus, Tampere
Valtakatu 1, Rauma
Kauppakatu 29-31, Lappeenranta
Kauppakeskus Mylly, Raisio
Kauppakeskus Veska, Pirkkala
Kanavapuistikko 22, Pietarsaari
Kauppakatu 24, Joensuu
Kauppakeskus Minna, Kuopio
Kauppakeskus Zeppelin, Kempele
Kauppakeskus Marski, Mikkeli
Kauppakeskus Palokankeskus, Palokka
Kauppakeskus Euromarket, Lahti
Ülemiste Center, Tallinna, Viro

Kovin monia housuja et välttämättä edes tarvitse, itse pärjäsin esikoisen syysraskausajan yksillä Bebesin farkuilla ja Lindexin mustilla trikoohousuilla jotka oli niin salonkikelpoiset että pidin niitä häissäkin. Aion korjata ne normaalihousuiksi itse. Toista lasta odotin kesäaikaan ja ostin Lindexin alesta kesäset caprifarkut.
Lindexin matalat hipster-alushousut muuten ON HYVÄT! Pidin niitä koko raskausajan ja ne sopii hyvin normaalikäyttöönkin.

Kuumimmat

Yhteistyössä