Äitienpäivää

• Viestiketjun aloittaja Aries 78
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kiitos :)

Tämä lämmittää siksikin, kun ollaan lapsen isän kanssa erottu ja hän ei ole ollut lapsen ja minun kanssa äitienpäivää viettämässä. Olen silti onnellinen tänään.

Kiitos, tää on ollu kiva päivä. Aamulla minulta kysyttiin "Joko sua äiti jännittää mun antama lahja?" Sain ihanan piirustuksen jossa oli koko perhe ja oli puukyniä laittanut penaaliin, ojensi ne minulle. Enhän mie toisen kyniä voi ottaa, tuumas vaan että ku ei muutakaan keksiny. Nyt oli kyllä ajatus tärkein. :heart: Tänään olen syönyt varmaan kuukauden edestä, että lähempä tästä ulos lasten perään ja toivottelen leppoisaa loppupäivää. :D

Aries 78
[QUOTE="vieras";26257352]Kiitos :)

Tämä lämmittää siksikin, kun ollaan lapsen isän kanssa erottu ja hän ei ole ollut lapsen ja minun kanssa äitienpäivää viettämässä. Olen silti onnellinen tänään.[/QUOTE] Nuo erot on ikäviä tälläisten juhlien aikana. Meillä on toinen äitienpäivä ettei olla perheen kesken sitä viettämässä. Mie olen aina antanut lasten mennä äidilleen vaikka olisi molemmilla kerroilla ollut minun viikonloppu olla lasten kanssa, nytkin vein eilen äidilleen ja tulevat kohtapuolin kotia.

Aries 78
Monellekko lapset teki kakun ja kahvit sänkyyn?
Minun 7v kyseli äidille vietäessä että miten kahvinkeittimellä keitetään kahvia? aikoi laittaa kellon soimaan ennen äitiä ja mennä kahvia keittämään :)

Yhteistyössä