"Äiti, sinusta tulee isi."

3v näki tamppoonin narun saunassa tänään.

"Äiti, miks sun kikkelistä roikkuu naru??"

Jälleen keskustelu pojilla-pippeli,tytöillä pimppa.

"Eiku susta tuleeki isi!"

Ajatteli sit että narusta muodostuu vähitellen.... :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tajua miksi noin pieniä pitää hämmentää roikottamalla tamponin (tiedoksi sinulle: se kirjoitetaan yhdellä p:llä ja yhdellä o:lla) narua.
mihinköhän se naru sit ois pitäny laittaa?
Niin että ihmettelen vaan, että pitääkö sellaista siinä pienten ihmeteltävänä roikottaa. Onhan se selvä, että hämmentää pientä.
 
elokuun vilja
Ollaanpa täällä outoja. Lapsi saa varmaan traumoja siitä tampoonin narusta.

Kun lapsi on joskus sattunut näkemään olen sanonut, että naisilla on kuukautiset niin tulee verta ja sitä varten tampoonia käyttävät. Eipä ole mitenkään kummallinen juttu se.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tajua miksi noin pieniä pitää hämmentää roikottamalla tamponin (tiedoksi sinulle: se kirjoitetaan yhdellä p:llä ja yhdellä o:lla) narua.
mihinköhän se naru sit ois pitäny laittaa?
pimpsan sisälle?
:eek: ja mites sit ajattelit ottaa tampoonin pois?
No siitä narusta :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tajua miksi noin pieniä pitää hämmentää roikottamalla tamponin (tiedoksi sinulle: se kirjoitetaan yhdellä p:llä ja yhdellä o:lla) narua.
mihinköhän se naru sit ois pitäny laittaa?
Varmaan perseesee ois pitäny tunkee. :whistle: Nää on taas näitä asioita mitä ei ees mieti ennenkuin palstalta lukee, et tampaxinkin naru tarttee johkii piilottaa ettei ipanat vaa sitä nää...
 
vieras
Saako tamponia pitää saunassa? Ihan idioottina kysyn, koska en itse koskaan käytä tamponeja. Kuvittelin, että saunassa ei saisi tamponia käyttää. Siis eikös kaikki bakteerit kilju riemusta, kun kuumassa saunassa istuskelee tamponi sisuksissa. Saa kivittää, jos olen väärässä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tajua miksi noin pieniä pitää hämmentää roikottamalla tamponin (tiedoksi sinulle: se kirjoitetaan yhdellä p:llä ja yhdellä o:lla) narua.
mihinköhän se naru sit ois pitäny laittaa?
Varmaan perseesee ois pitäny tunkee. :whistle: Nää on taas näitä asioita mitä ei ees mieti ennenkuin palstalta lukee, et tampaxinkin naru tarttee johkii piilottaa ettei ipanat vaa sitä nää...
joo :D
 
oho
Ei herranen aika mitä väkeä. Persuksiinko se naru pitäisi pujotella :eek: Joo, mulla ainakin roikkuu aivan varmana ulkona ja meinaatteko että lapset siitä saa jo traumoja :D

No joo, nää on taas näitä :LOL:
 
vieras
No mut eihän sitä ole pakko oikein suoristusraudalla suoristaa sojottamaan alaspäin vaan sen voi ihan hyvin taitella sinne sisuksiin. Kyllä se sieltä tulee sitten kun vaihtaa. Ihan vaan lapsia voi ajatella sen verran, ettei niiden tarvi ihmetellä. Ja kylläs e varmaan lapsen saa kauhusta kankeaksi kun miettii että äidiltä tulee verta.
 

Yhteistyössä