äiti sairaana pakko viedä ja hakea hoidosta

• Viestiketjun aloittaja orava
  • Ensimmäinen viesti
orava
Olen nyt kuumeessa ja mun huomenna pakko viesä lapsi hoitoon ja hakea, kun sain saikkua loppuviikon.
Miten paranen. Mies ei vie ei hae. Sanoo että duunia paljon.
Kunnon tappelu tuli asiasta. Mies huusi ja haukkui mut paskaksi sairaaksi
ihmiseksi. Onko oikein................

tammikuun tilda
Miten sairas olet?

Etkä voisi pitää lapsen kanssasi kotona. Viettäisitte pyjamapäivää, söisitte jotain hyvää ja lapsi saisi katsoa dvd:tä äidin levätessä. Ei tarvitsisi lähteä liikkkeelle kenties tauteja levittämään.

Miehesi on ihan monttupää.

Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Miks et hoida lasta kotona?? Ei se paraneminen siitä kiinni ole vietkö mukulan hoitoon vai et taikka hoidatko kotona.
Voi kristus sentään :eek: Toivottavasti sinä tulet joku kerta niin kipeäksi että tiedät että on mahdotonta hoitaa lasta, ainakaan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Miks et hoida lasta kotona?? Ei se paraneminen siitä kiinni ole vietkö mukulan hoitoon vai et taikka hoidatko kotona.
jaa ei vai? Hiukan eri asia jos saa esim. nukkua sen ajan kun lapsi on hoidossa, eikä tarvi huolehtia lapsen syömisistä sun muista tarpeista päivän ajan.

orava
vie mukulan normaalisi hoitoon ja minä haen. Heti kun jään kotiin esim sairaaksi ei voi viedä
sitä. Lomat ymmärrän, mutta sairauden en. Yleensä jos herra on sairas vien ja haen.
Jos mummo tai vaari kerkee niin hakevat. Mummo ja vaari ovat nyt toisella puolella suomea.
VITUTTAA. PÄÄSEN HELPOMMALLA, KUN POIKA KOTONA. KATTOO AAMUN LAPSIOHJELMAT JA MINÄ NUOKUN SOHVALLA. KAI SE PÄIVÄ SIITÄ. PERIAATE VITUTTAA......................

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Niin eli eikö sitä sitten voi mennä vaikka duuniinkin :headwall:
Mulla on aina ollut se periaate, että jos jaksan viedä lapset hoitoon, jaksan mennä töihinkin =) Mutta ehkä tää periaate johtuu vaan siitä, että likan ollessa pieni lasta ei saanut viedä hoitoon, jos jompi kumpi vanhemmista oli - vaikka sairaanakin - kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Niin eli eikö sitä sitten voi mennä vaikka duuniinkin :headwall:
Mulla on aina ollut se periaate, että jos jaksan viedä lapset hoitoon, jaksan mennä töihinkin =) Mutta ehkä tää periaate johtuu vaan siitä, että likan ollessa pieni lasta ei saanut viedä hoitoon, jos jompi kumpi vanhemmista oli - vaikka sairaanakin - kotona.
Pssst..oliko se ravinteli (meze) jossa käytiin niin Mikonkadulla :whistle:

Lsisu
Alkuperäinen kirjoittaja mn:
mä pidän kyllä lapset kotona jos vaan pystyn ne hoitaan, lapset katsovat piirrettyjä vaik koko pvän.

ei sulla olis ketään kaveria joka vois viedä ja hakea lapset?
pääsisivät ulos ja touhuamaan?? Ei jeesus mitä ihmisiä täällä taas on...

Jos mä olen kunnolla kipeä niin että saikulle jään, niin en minä kyllä niitä lapsiakaan jaksa hoitaa. Järkeä päähän!

Yhteistyössä