Minun ihana 3 vuotias tyttö on muuttunut hirviöksi. Riehuu, riekkuu, huutaa, haistattelee ja nyt kaiken kukkuraksi pissaa ja kakkaa aina nukkumaan mentäessä huoneensa lattialle. Olen ihan neuvoton. Tyttö osaa käydä pissalla vessassa ja on ollut päiväkuiva jo reilun vuoden ja yövaipatkin ovat jääneet jo 10kk sitten pois. Tyttö Kakkii ja pissii tahalteen, lällää sen jälkeen leluja kakassa ja naureskelee päälle kun torun sitä. Aluksi kokeilin nuhdella kakkaamisen ja pissimisen jälkeen, olen myöskin kokeillut olla huomioimatta asiaa ja siivonnut jäljet pois, olen myöskin pistänyt tytön itse siivoomaan jälkensä.
Tänään sitten sain tarpeekseni ja siivosin kaikki lelut pois tytön huoneesta, tyhjensin kaapin ja otin huoneesta pois leikkipöydän, niin että huoneeseen jäi ainoastaan sänky.
Onko muita samassa tilanteessa olevia, onko ketään muuta lasta joka tekee tämmösiä kauheuksia? Mitä olette tehneet asialle? jotta saisin pissa kakka leikit loppumaan?
Tänään sitten sain tarpeekseni ja siivosin kaikki lelut pois tytön huoneesta, tyhjensin kaapin ja otin huoneesta pois leikkipöydän, niin että huoneeseen jäi ainoastaan sänky.
Onko muita samassa tilanteessa olevia, onko ketään muuta lasta joka tekee tämmösiä kauheuksia? Mitä olette tehneet asialle? jotta saisin pissa kakka leikit loppumaan?