Äiti-lapsiseuraa Tampere (Pappila-Takahuhti-ympäristö)

Hei!

Nyt kuulutan kaikki Pappila-Takahuhti-ympäristön äidit lapsineen puskista esiin :) Olemme 27-vuotias äiti ja 1 v 3 kk poika muuttaneet ihan vasta Tampereelle ja muut äiti-ystävät olisi aika kova sana, kun en täältä oikein ketään kunnolla tunne. Kovasti kaipailtais puisto-, lenkki,-kahvittelu,-ja leikkiseuraa.

Ei muuta kuin viestiä kehiin :)
 
Laita viestiä jos haluat joskus lähteä kävelylle!! Mulla on 2v. ja 9kk.tta oleva poika asun samalla alueella! Mutta ootko aatellu meneväsi mannerheimin äiti-lapsi kerhoon siellä mä ainakin tykkäsin käydä kun lapsi oli pieni (pienempi) Ja siellähän on äiti-lapsi kerho olikse keskiviikko aamuisin pappilassa (seurakunnan) kerho siitä varmaan saa tietoa kun soittaa seurakunnalle! Messukylän srk:
Pirjo Tuiskunen, 050 327 6254
 
Juu, laitan :) Oletko itse jo töissäkäyvä vai lapsen kanssa kotona? Aloitin nyt syksyllä tuon Elixiankin, kun siellä on lapsiparkki ja vaunulenkit ei enää oikein onnistu, kun poika ei jaksa niin kauaa siellä vaunuissa istua :) Onko täällä jossain MLL:n kerhokin? En tiennytkään. Tuota seurakunnan kerhoa aion kyllä kokeilla! Kiitos vinkeistä :)
 
heippa! ite oon Kalevasta mutta sattuipa tämä silmään. torstaiaamuisin kokoontuu Napapiirillä perhekahvila klo 10-12, käykää ihmeessä katsomassa jos kiinnostaa :)
Napapiirin tilat on Kaalamonaukiolla, Kalevan kirkon lähellä.

me käytiin Napiksella viime talvi mutta nyt on jäänyt vähemmälle kun esikoisen taidekerho on justiinsa tiistaisin ja torstaisin sellaiseen aikaan ettei yksin kahden kanssa liikkuessa kerkeä kauaa perhekahvilassa olemaan, vaikka kuopus siitä tykkäisikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja goldencat82:
Juu, laitan :) Oletko itse jo töissäkäyvä vai lapsen kanssa kotona? Aloitin nyt syksyllä tuon Elixiankin, kun siellä on lapsiparkki ja vaunulenkit ei enää oikein onnistu, kun poika ei jaksa niin kauaa siellä vaunuissa istua :) Onko täällä jossain MLL:n kerhokin? En tiennytkään. Tuota seurakunnan kerhoa aion kyllä kokeilla! Kiitos vinkeistä :)
Mä oon ite työssäkäyvä...teen 2-vuorotyötä. Mä kävin silloin seurakunnan kerhossa juu..niin mll taitaa olla nykyään keskustassa.
 

Yhteistyössä