Äiti ja poika

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Viinapäissään ei olekaan koskaan tappoja tehty
Onhan. On tehty ihan selvistäpäinkin.

Vaikka päihteetön elämä nuorille olisi paras lähtökohta, mutta kun tämähän ei tule kaikkien kohdalla onnistumaan niin
sun mielestäkö huumeet on parempi vaihtoehto nuorille/nuorille aikuisille (ja ihmisille ylipäätään) kuin alkoholi? Jos tarvii kahdesta pahasta valita?
 
Ei ne lehdet alaikäisen nimeä ole ennenkään julkaisseet
No en mä tuon naisenkaan nimeä löytänyt. Siksi mä kysyinkin vierailijalta että mistä hän on ne kuullut/lukenut. Enkä mä niistä nimistä varsinaisesti mitään hyödy, sen verran et varmistuin ettei ole tuttu, entinen opiskelukaveri tms. Mikäli siis murha.infon nimet pitää paikkansa.
 
vierailija
No en mä tuon naisenkaan nimeä löytänyt. Siksi mä kysyinkin vierailijalta että mistä hän on ne kuullut/lukenut. Enkä mä niistä nimistä varsinaisesti mitään hyödy, sen verran et varmistuin ettei ole tuttu, entinen opiskelukaveri tms. Mikäli siis murha.infon nimet pitää paikkansa.
Harvemmin aikuistenkaan nimiä kerrotaan ennen tuomiota.
alkoi taas mamu/romani vihjailut niin siksi vinkkasin mistä löytyy nimet.
 
Jep, kasvavassa määrin.
Mut hei! Kullannuppujen alkoholin käyttö on kuitenkin vähentynyt, jätetään vain ajattelematta että sitä korvataan muilla aineilla niin saadaan tilastot iloisemmiksi
Kieltämättä huvittavaa. Jengi vetää huumeita niska kenossa eikä tilastoissa näy mitään. Kun nämä jutut lävähtää päin kasvoja parinkymmenen vuoden sisällä, ymmärretään, mitä jäi näkemättä.
Totuushan on, että huumeisiin pääsee käsiksi älyttömästi helpommin kuin alkoholiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä