Hei! kävin laittamassa yksäriä lilyvalleylle, mutta hän on ollut kirjautuneena sisään viimeksi viime kuun puolella... Jos ryhmä on vielä olemassa aktiivisena ja sinne saa liittyä, niin hihkaiskaahan ryhmässä olevat hänelle fb:ssä että olen täällä laittanut yksäriä
Olen 22v. kahden tytön äiti Hervannasta. Vanhempi on 1v 11kk ja nuorempi alle kuukauden. Olis tosi kiva saada uusia kavereita, etenkin saman ikäisiä ja saman henkisiä. Tuntuu että monen äitikaverin (jotka on kaikki mua vanhempia) kanssa olen kaveri vain siksi että molemmilla on lapsia, sellaista suoranaista samanhenkisyyttä ei siis ole. Samanhenkisillä kavereilla ei taas ole lapsia...
Tykkään käsitöistä, kirppareista ja musiikista. Seurassa tykkään katsoa leffoja ja laittaa ruokaa (yksin en!), käydä ostoksilla, erilaisissa tapahtumissa, puistoissa ja kahviloissa, jne. Ja ihan vaan olla ja jutella, käydä puolin ja toisin kylässä ja hörppiä vaikka kahvia. Olen melko rock-henkinen (inhoan tuota sanaa, mutta tässä yhteydessä se lienee kuvaavin) ja mulla on miehenä tietty muusikko, joka ei ole ikinä kotona. Meinaa olla vähän yksinäistä välillä kun lasten kanssa ei aina ihan noin vaan lähdetä ihmisten ilmoille...
Tähän hienoon deitti-ilmoitukseen saa vastata ihan yksärillä täälläkin jos siitä tuntuu (vastatkaa ihmeessä jos kolahti, mä oon niiiiin uusien kavereiden tarpeessa!), mutta toivottavasti pääsen tuonne ryhmään myös mukaan.