Äitejä Oulusta!

Uusia tuttavuuksia, kavereita, ystäviä Oulusta ja miksei muualtakin :D

Ite olen 23v vajaa 2v. tytön äiti, asunut Oulussa reilu 2 vuotta. Alunperin lähtöisin Tampereelta. Kavereita/ystäviä ei juurikaan ole tullut hankittua, kun tällänen hidas hämäläinen syntyjäni olen :D

Mutta jos täältä niitä uusia kontakteja saisi luotua! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Minä en vielä puistoihin pääse kun pienokainen vasta tulossa :) Mutta oulusta mekin,
ensimmäinen on tulossa ja maaliskuussa laskettu aika :) jännityksellä ootellaan marraskuun
rakenneultraa kun selviää sukupuoli :)
 
Hei, itsekki kaipaisin kavereita! Olen muuttanut 2006 vuonna opiskelun perässä, jossain vaiheessa muutin pois ja nyt oon takaisin tullut, kun ootin ja nyt kesäkuussa syntyi tyttö:) Että olisi kiva saada äiti kavereita!:)
 
Moikka! täällä tämmönen mattimyöhäinen kans ilmoittautuu :) onhan ketju avattu jo heinäkuussa :D oon 24-vuotias 2,5-vuotiaan tytöntyllerön äiti ja molemmat varmasti kaivattas uusi tuttavuuksia muista äideistä ja lapsista! Viestiä saa mulle ihan vapaasti laittaa! :)
 
Hei
Täältä löytyy eräs, kohta 2,5 vuotias, leikkikavereiden tarpeessa.. 5-kuinen pikkuvelikin löytyy. Mielellään tultaisiin esim. puistoon leikkimään ja porisemaan! Saa kirjoitella minullekin ja voisihan tuota viestiä teillekin laittaa. Onko täällä enää ketään? Voisihan sitä sopia täällä jonkun ajan ja paikan jolloin voitaisiin ulkoilla..?
 
Hei minulle saa myös laittaa viestiä yv:nä :)
Olen itse 21vuotias ja tyttöni 1v8kk. Juttelu ja kahvitteluseuraa olisi kiva saada ja tytölle leikkikaveria :)

Onko täällä puhutut puistotapaamiset yms. toteutunut? Olisi kiva myös isommalla porukalla (etenkin sitten kesällä) järjestää jonkinlainen tapaaminen?
 
Heipsan kaikki! Tääl ois myös äippä 25 vee ja tytsi 1kk , joille uudet tuttavuudet ois tervetulleita.. Ystäväväpiiri päässyt pieneneen aikas lailla raskauden ja tytön syntymän myötä.. harmillista, mutta totta.
 
Hei minulle saa myös laittaa viestiä yv:nä :)
Olen itse 21vuotias ja tyttöni 1v8kk. Juttelu ja kahvitteluseuraa olisi kiva saada ja tytölle leikkikaveria :)

Onko täällä puhutut puistotapaamiset yms. toteutunut? Olisi kiva myös isommalla porukalla (etenkin sitten kesällä) järjestää jonkinlainen tapaaminen?
Olisi kyllä mukava tavata muitakin äitejä Oulusta vaikka jossain puistossa. :)
 
Heips! Haluaako joku vauvan äiti käydä samaan aikaan Mellenius-talolla? Täällä 27-vuotias pojan yh ja kohta myös tytön! (Elokuussa tytön pitäisi syntyä). Kyllä kai elokuun jälkeen alkaa vauvakerho Mellenius-talolla...??
 

Yhteistyössä