Äipät 81 kuinka monta lasta teillä on ja minkä ikäisiä? Minulla on yksi lapsi, poika 1v6kk. =)
äippä81 25.08.2005 #1 Äipät 81 kuinka monta lasta teillä on ja minkä ikäisiä? Minulla on yksi lapsi, poika 1v6kk. =)
mbabe 25.08.2005 #9 heips minulla 2 poikaa, kolme ja puolivuotias ja 5 viikkoa vanha minulle saa kirjotella jos tylsää..kotona kun olen päivät pitkät
heips minulla 2 poikaa, kolme ja puolivuotias ja 5 viikkoa vanha minulle saa kirjotella jos tylsää..kotona kun olen päivät pitkät
Nuorena alottanu 25.08.2005 #11 P.s. Älkää missään nimssä "jumittako" kotosalla lasten kanssa. Lähtekää vaikka joka päivä jonnekkin, kunhan ette jää iteksenne muksujen kanssa. Se helposti masentaa ja ei meinaa jaksaa päiviä...
P.s. Älkää missään nimssä "jumittako" kotosalla lasten kanssa. Lähtekää vaikka joka päivä jonnekkin, kunhan ette jää iteksenne muksujen kanssa. Se helposti masentaa ja ei meinaa jaksaa päiviä...
poutapilvi81 26.08.2005 #21 täällä kaksi poikaa. Vanhempi 3 1/2 vuotias ja nuorempi 2 vuotta. Kolmas lapsi tilauksessa :saint: