Äidit Vuosaaresta

  • Viestiketjun aloittaja Anunen
  • Ensimmäinen viesti
Anunen
Olen 1v tytön äiti "vanhasta" vuosaaresta ja vailla jutu-,lenkki- ja leikkipuistoseuraa! Isi paljon töissä ja minä toistaiseksi vielä hoitovapaalla joten seura ei pahitteeksi!
Olemme eläinten ystäviä joten toivottavasti teillä ei olisi allergiaa yms jotta voisimme joskus ehkä kyläilläkkin puolin toisin :)
 
Nina30
Heippa!

Olen 10-kuisen tytön äiti ja musta saa seuraa kaikkeen kivaan. En tosin ole Vuosaaresta vaan Vartioharjusta Vuosaarta vastapäätä. Itse olen muuten 30-vuotias. kirjoittele jos kiinnostaa

nina_oksanen@hotmail.com
 
Pumpuliini
Hei,

olen myöskin 1-vuotiaan tytön äiti aivan vanhan Vuosaaren kupeesta ja leikkipuisto- ja lenkkiseuraa vailla. Laita viestiä, niin kerron lisää. :)

pumpuliini@luukku.com
 
moikka
MOIKKA

Olen 23.v ja tyttelini on hiukan yli vuoden vanha me asutaan laajasalon lähellä eli matka ei oo leikkimään pitkä...........meillä isi tekee kanssa aikas paljon töitä ja ite olen ainakin vielä jonkun aikaa kotona.......meillä on pari koiraa joitten kanssa harrastellaan ja mummilasssa sitten onkin niitä maatolon elukoita......joten tykätään.....kirjoittele jos kiinnostaa......

wimma_81@hotmail.com
 

Yhteistyössä