Äidit, joilla sekä 1 tyttö että 1 poika tähän pinoon! :)

Kyy
Ja sit sellainen kysymys, että suunnitteletteko vielä lisää vai onko lapsi luku täynnä? Miksi on/ miksi ei ole täynnä?

Täällä yksi, joka ei ole varma haluaako lisää. Toisaalta olisi kiva, mutta toisaalta kahden kanssa on helppoa. Eli vielä ei ainakaan ole mitään yritystä lisääntyä enempää. :D
 
Tumpula
Täältä löytyy 4v poika ja 2v tyttö. :wave:
Ei ole suunnitelmissa lisää lapsia. Kaksi lasta tuntuu tällä hetkellä ainakin meille juuri sopivalta lapsiluvulta. Lisäksi pitäisi laajentaa taloa jos kolmas lapsi tulisi, kahdelle riittää vielä tilat.

Toivottavasti vauvakuume pysyy loitolla tulevaisuudessakin. :whistle:
 
Inka
3,5v poika ja 2v tyttö löytyy tästä perheestä. Lisää ei olla vielä ajateltu (eiköhän tssä perheessä ole uhmaa jo tarpeeksi) ehkä muutaman vuoden päästä voi ollatoiset aatkset. Silloin kyllä täytn jo 30v joten en tiedä jaksanko vauvaja enää.
 
Tumpula
Ja pakko vielä lisätä tuo että tukiverkoston puute vaikuttaa asiaan täälläkin. Noiden kahden kanssa mä vielä pärjään omat lääkärireissut siedettävästi, kolmen kanssa taitaisi olla jo aika säätämistä. :D
 
:wave: tyttö 3v ja poika 4kk.
ja haaveissa on vielä pari lisää.. mutta aikaisintaan joskus 5vuoden päästä. ja hankala se oiskin kun ei miestäkään ole ja koulun olen vakaasti päättänyt käydä!! :)
 
Tyttö 1v3kk ja poika 3kk, kolmatta ei nyt ainakaan heti perään. Itseltä jäännyt koulut kesken, ehkä sitten joskus kun olen saannut ammatin/töitä itselleni. Olen aina haaveillut isosta perheesta (3-5 lasta). :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä