"Äidin voi heittää roskikseen ja iskä hoitaa mua"

• Viestiketjun aloittaja hhhh
  • Ensimmäinen viesti
hhhh
Mitenköhän pitäisi suhtautua, kun 2,5-vuotias poika heittää koko ajan jotain tollaista juttua...

Iskä on ainoa, joka kelpaa aamu- ja iltatoimille, ja päiväkotipäivän jälkeen poika on hermostunut ja kiukuttelee niin pitkään kunnes iskä tulee kotiin. Ovat isänsä kanssa tosi läheiset, mutta minusta äitinä tuntuu välillä pahalta, kun en ollenkaan kelpaa pojalle.

Onkohan tämä joku vaihe, vai pitäiskö alkaa miettiä, onko meidän äiti-poika -suhteessa jotain pielessä?

"vieras"
Ihan normaalia. Mä olisin pienenä halunnut koiran, etenkin sen jälkeen kun mummulan vanha kultainennoutaja vietiin syövän takia piikille. Olin sitten iskältä pyytänyt koiraa, johon isä vastas ettei voida sellaista ottaa kun äiti on allerginen. Mun ehdotus oli:

''Viedään äiti piikille niinkuin Ponukin (mummulan kultsi) niin sitten voidaan ottaa koira!''

=)
Normaalia, meillä 3v pojalle taas ei kelpaa iskä väliin mihinkään. Vaan äiti vain... Onneksi on ohimenevä vaihe vain =) Isommillakin ollut samoja venkulointivaiheita, väliin isi on 1. toisinaan taas äiti on 1. :D

Yhteistyössä