Meillä kanssa näin... välillä tuntuu et oon yksinhuoltaja...
Meillä minä hoidan, tytön puetuksen, ruokailun, kylvetyksen, nukuttamisen, aamulla sen kanssa herään, kakkavaipat ja yleensäkkin vaipan vaihdon kaikki oikeestaan mitä lapsenhoitoon kuuluu... sekä, siivoon, pesen pyykit, viikkaan ne kaappiin, kerään likaset, tiskaan, imuroin, pesen lattiat ym.....]
Tuo käy minunkin kohdalleni - laitan myös ruokaa 2 x päivässä, käyn kaupassa, huolehdin kaikki kodin laskut sun muut, huolehdin koirista ym kaiken mitä arkeen kuuluu.
Samoin - mieheni ei tee mitään pyytämättä, tekee siis jos pyydän mutta aina en viitsi edes pyytää, tuntuu niin älyttömälle että ISO ihminen ei näe :headwall:
Itse olen kotiäidiksi halunnut, ei kai pitäisi valittaa. Rahallisesti tulemme toimeen oikein hyvin, siitä ei ole kiinni. Mieheni työ on hyvin vapaa muotoista - vapaa-aikaa on paljon. Hänellä on myös paljon harrasteita - moottoripyörä, filmaus/valokuvaus, jousiammunta, ym ym ja kummasti hänellä on aina aikaa niille .... Minä en ole pojan syntymän jälkeen käynyt kauppaa pitemmällä, (paitsi kampaajalla,) ja sinnekin mene usein pojan kanssa. Omaa aikaa minulla on silloin kun poika nukkuu, eli öisin. Kuinka moni koti-äiti harrastaa öisin ja mitä ... ?
Ja tuo koti-äitien arvostus . Erehdyin olostani valittamaan juuri pari päivää sitten, ja siitä että apu olisi joskus tervetullutta. Varsinkin kun miehelläni on aikaa. Sain kuulla olevani huono äiti, kun en kerran pysty edes koti-äidin hommiin :'( Tunnen oloni tosi kurjaksi - miehelläni on mahtava taito kääntää tilanne aina niin että hän on se 'uhri'...
Tulipas vähän pitkästi tätä nyt mutta edes vähän helpotti. Voimia teille kaikille koti-äideille ! :flower: