Äidin hajuveden käyttö

• Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
mä heitin raskauden alussa kaikki hajuvedet roskiin kun teki ne tuoksut niin pahaa, enkä ole vieläkään oppinut uudelleen käyttämään, vaikka ennen rakastin tuoksuja, toisaalta myöskään työssäni en voisi niitä käyttää, ja harvassa on iltamenot eli olen edelleen hajuvedetön, kohtuus kai kaikessa mutta itse en käytä siis ollenkaan.

j
Alkuperäinen kirjoittaja iivi:
Eikö itseäsi häiritsisi, jos vauva tuoksuisi joltain muulta kuin vauvalta?? Vauva tottuu ominaistuoksuusi, se rauhoittaa lasta. En laittaisi hajuvettä.
Tähän on pakko sanoa, että mun äitini tuoksui aina mentolisavukkeilta sekä Nina Riccin L'air du tempsille.
Ne on edelleen mun suosikkituoksut koko maailmassa ja niistä tulee heti lapsuus mieleen :)

ei
ei missään tapauksessa! Kunnon äiti tuoksuu vain ja ainoastaan pullalle ja pikkuleiville :) Oikea äiti ei myöskään meikkaa, paitsi sukujuhliin kerran vuodessa voi vähän sipaista marketin tarjouspunaa.

Jep, olet oma itsesi edelleen. Tai siis mä ainakin olen. Jos menen johonkin niin meikkaan ja laitan hiukset ja hajuvettä.

Mä en niin kuin voi oikeasti ymmärtää niitä, jotka heittää korkokengät (jos siis on käyttänyt) kaappiin ja alkaa kulkea tuulipuku päällä lasten saannin jälkeen..

iivi
Niin, ehkä kyseessä on aika henkilökohtainen juttu :) Minusta tuntuu hassulta, että lapsi tottuisi johonkin tiettyyn hajuveteen tai tiettyihin kemiallisiin tuoksuihin luontaisten tuoksujen sijaan. Suosin "kulutushysteeristen" asioiden sijaan luonnontuoksuja, koska ne ovat asioita joita itse arvostan. Mutta tämä on tosi henkilökohtainen mielipide, mikäs siinä jos lapsi tottuu että isi /äiti haisee sille ja tälle partavedelle / hajuvedelle, vaikka itse mielummin tuoksun juuri sille pullalle tai navetalle ;)

Yhteistyössä