M
Mietteliäs
Vieras
Kyselisin kokemuksiasi ja ajatuksiasi, sinä nelikymppisenä vielä vauvan saanut. Minulla on esikoinen nyt kohta 2v ja toista tekisi mieli. Olenko ihan höpsö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mun mielestä olet kyllä aika vanha vauvan äidiksi.
Kannattaa miettiä tarkkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mun mielestä olet kyllä aika vanha vauvan äidiksi.
Kannattaa miettiä tarkkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mietteliäs:Ihania vastauksia teiltä.... jatkokysymys: kun ensimmäinen tärppi tuli helposti ja raskaus meni tosi hyvin, niin uskaltaako siitä vetää johtopäätöksiä, että toinenkin menis keskimääräistä paremmin? Olinhan 38v jo esikoisenkin syntyessä. Riippuuko nämä raskausasiat siis paljonkin äidistä vai enemmän siitä ko. lapsesta? Miten teillä on mennyt raskaudet suhteessa edellisiin? Etenkin teiltä "vähän vanhemmilta" kysyisin...
Alkuperäinen kirjoittaja Mietteliäs:Ihania vastauksia teiltä.... jatkokysymys: kun ensimmäinen tärppi tuli helposti ja raskaus meni tosi hyvin, niin uskaltaako siitä vetää johtopäätöksiä, että toinenkin menis keskimääräistä paremmin? Olinhan 38v jo esikoisenkin syntyessä. Riippuuko nämä raskausasiat siis paljonkin äidistä vai enemmän siitä ko. lapsesta? Miten teillä on mennyt raskaudet suhteessa edellisiin? Etenkin teiltä "vähän vanhemmilta" kysyisin...
Alkuperäinen kirjoittaja lapseton:Mä olen 44 ja vielä vauvasta kovasti haaveilen, yhtään ei siis ole. Kannustaisin sinua vain nopeasti toimeen ryhtymään. Valitettavasti naisen ikä jo 35:n jälkeen tekee sen, että rsakaaksi tulon mahdollisuudet heikkenee. Kyllähän moni onnistuu yli 40-vuotiaanakin.
Pikaista plussausta sinulle toivon!