Tottakai äidiksi :flower: !Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 23:15 saara kirjoitti:ONko mielestänne 39-vuotias liian vanha taas äidiksi? varsinkin kun lapsia on ennestään useampia eli meillä kolme ( 90, 95, 98)??
nyt olen työelämässä ollut muutaman vuoden mukana..
tunteeni ovat ristiriitaiset, mieheni haluaisi kanssani vielä yhden..
Lapset hankitaan ennen mummoikää =) ???Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2005 klo 18:38 onnela74 kirjoitti:Minä en kyllä nelikymppisenä enään lapsia hankkisi. Kaikki aikanaan, eiköhän se luonto ole tarkoittanut, että ne lapset hankitaan ennen mummoikää.
Tämä oli vain minun mielipiteeni, jotenka arvon äidit, älkää vetäkö herneitä nenään!
En ole väittänytkään, että nelikymppiset eivät olisi hyviä kasvattajia. Kyllä minä haluan 45-vuotiaana tehdä jo jotain muutakin, kuin vaihdella vauvan vaippoja. Onneksi olen omat lapseni saanut alle kolmekymppisenä!Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 08:15 Lapsi on lahja kirjoitti:\Lapset hankitaan ennen mummoikää =) ???Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2005 klo 18:38 onnela74 kirjoitti:Minä en kyllä nelikymppisenä enään lapsia hankkisi. Kaikki aikanaan, eiköhän se luonto ole tarkoittanut, että ne lapset hankitaan ennen mummoikää.
Tämä oli vain minun mielipiteeni, jotenka arvon äidit, älkää vetäkö herneitä nenään!
Nykysuomessa 40-45-vuotias nainen on kuule potentiaalinen synnyttäjä, eikä mikään "mummoikäinen".
Ne naiset, jotka saavat lapsia neljänkympin iässä, ovat todella motivoituneita äideiksi. Tämän ikäisenä jo ymmärtää, että naisen biologinen kello käy nopeasti. Eikä käänny taaksepäin, valitettavasti !
En ymmärrä vertaustasi nelikymppisistä äideistä ja mummoikäisistä naisista . Mummot ovat niitä löyhäpäitä, jotka antavat lapselle periksi sen, mitä lapsen vanhemmat kieltävät . Nelikymppinen äiti ja isä ovat hyviä lastenhoitajia ja -kasvattajia B) .
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 08:21 onnela74 kirjoitti:\En ole väittänytkään, että nelikymppiset eivät olisi hyviä kasvattajia. Kyllä minä haluan 45-vuotiaana tehdä jo jotain muutakin, kuin vaihdella vauvan vaippoja. Onneksi olen omat lapseni saanut alle kolmekymppisenä!Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 08:15 Lapsi on lahja kirjoitti:\Lapset hankitaan ennen mummoikää =) ???Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2005 klo 18:38 onnela74 kirjoitti:Minä en kyllä nelikymppisenä enään lapsia hankkisi. Kaikki aikanaan, eiköhän se luonto ole tarkoittanut, että ne lapset hankitaan ennen mummoikää.
Nykysuomessa 40-45-vuotias nainen on kuule potentiaalinen synnyttäjä, eikä mikään "mummoikäinen".
Ne naiset, jotka saavat lapsia neljänkympin iässä, ovat todella motivoituneita äideiksi. Tämän ikäisenä jo ymmärtää, että naisen biologinen kello käy nopeasti. Eikä käänny taaksepäin, valitettavasti !
En ymmärrä vertaustasi nelikymppisistä äideistä ja mummoikäisistä naisista . Mummot ovat niitä löyhäpäitä, jotka antavat lapselle periksi sen, mitä lapsen vanhemmat kieltävät . Nelikymppinen äiti ja isä ovat hyviä lastenhoitajia ja -kasvattajia B) .