Tätä minä olen sanonut jo pitkän aikaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Ulkoistetaan:Mun mielestä Suomen vankienhoidon voisi järjestää ostopalveluna Venäjältä.
Äärettömän hyvä idea!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tätä minä olen sanonut jo pitkän aikaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Ulkoistetaan:Mun mielestä Suomen vankienhoidon voisi järjestää ostopalveluna Venäjältä.
HYvin tuliskin tilaa, mikä on rikollista jos näin ajatellaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta rikolliset suomalaisetkin saisi karkottaa Suomesta.
Adressin paikkaAlkuperäinen kirjoittaja se joku:Äärettömän hyvä idea!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tätä minä olen sanonut jo pitkän aikaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Ulkoistetaan:Mun mielestä Suomen vankienhoidon voisi järjestää ostopalveluna Venäjältä.
Kannatan.
Kerrankin me ollaan jostain samaa mieltä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tätä minä olen sanonut jo pitkän aikaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Ulkoistetaan:Mun mielestä Suomen vankienhoidon voisi järjestää ostopalveluna Venäjältä.
Kuka ne ottaisi vastaan? Ja mikä olisi riittävä rikos karkoitukseen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta rikolliset suomalaisetkin saisi karkottaa Suomesta.
Tai kaikki riippumatta kansalaisuudesta, Suomesta tulisi hyvä luonnonsuojelualue.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun mielestä kaikki ählämit sais karkottaa suomesta riippumatta taustoista.
Siperiaan vaan kaikki ja tosiaan ihan sama mitä kansalaisuutta ovat.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä kaikki rikolliset kansallisuuteen katsomatta sais lähettää muualle. Tarkotan tälläsiä tappajia ja vaarallisia hulluja. Ne vois ampuu vaikka kuuhun.
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja se joku:Äärettömän hyvä idea!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tätä minä olen sanonut jo pitkän aikaa! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Ulkoistetaan:Mun mielestä Suomen vankienhoidon voisi järjestää ostopalveluna Venäjältä.
Kannatan.
:attn: peesiAlkuperäinen kirjoittaja Micosa:Siperiaan vaan kaikki ja tosiaan ihan sama mitä kansalaisuutta ovat.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä kaikki rikolliset kansallisuuteen katsomatta sais lähettää muualle. Tarkotan tälläsiä tappajia ja vaarallisia hulluja. Ne vois ampuu vaikka kuuhun.
tätä minäkin olen miettinyt usein!Alkuperäinen kirjoittaja Ulkoistetaan:Mun mielestä Suomen vankienhoidon voisi järjestää ostopalveluna Venäjältä.
tämä olisi hyvä idea!! Kyllä siperia opettaa mamuillekin tapoja! Pikkurikolliset Suomen vankiloihin ja pahemmat rikolliset venäjälle ! ja mamuille ikuinen maahantulokielto koskien koko eu:n aluetta!Alkuperäinen kirjoittaja Ulkoistetaan:Mun mielestä Suomen vankienhoidon voisi järjestää ostopalveluna Venäjältä.
Kuollut musu paras musu :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Kosmopoliitti:Tuo ampujahan ei ollut ählämi. Nimitys viittaa arabiin. Ampuja oli albaani.
Nyt sanot tietysti, että niitä samojahan ne on kaikki...