Ählämit pois suomesta jos on rikollista taustaa!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Mun mielestä kaikki rikolliset kansallisuuteen katsomatta sais lähettää muualle. Tarkotan tälläsiä tappajia ja vaarallisia hulluja. Ne vois ampuu vaikka kuuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä kaikki rikolliset kansallisuuteen katsomatta sais lähettää muualle. Tarkotan tälläsiä tappajia ja vaarallisia hulluja. Ne vois ampuu vaikka kuuhun.
Siperiaan vaan kaikki ja tosiaan ihan sama mitä kansalaisuutta ovat.

Mamuissa on hyvä tulevaisuus
Järkyttävää rasismia havaittavissa palstalaisissa! :eek:

Tuevaisuudessa Suomi ei pärjää ilman mamuja. Tarvitsemme heidän hyviä geenejä ja lisää väriä sekä säpinää katukuvaan. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Ulkoistetaan:
Mun mielestä Suomen vankienhoidon voisi järjestää ostopalveluna Venäjältä.
tämä olisi hyvä idea!! Kyllä siperia opettaa mamuillekin tapoja! Pikkurikolliset Suomen vankiloihin ja pahemmat rikolliset venäjälle ! ja mamuille ikuinen maahantulokielto koskien koko eu:n aluetta!

Mä olen myös sitä mieltä että ulkomaalaiset rikolliset pitäis karkottaa suomesta. Oli sitten mistä tahansa kotosin ja mikä tilanne tahansa kotimaassa. Epäreiluahan se on että suomi ottaa vastaan sellasia jotka ei pysty omassa maassa asumaan ja sit ne tulee tänne rötöstelemään. Enkä nyt yleistä että kaikki ulkomaalaiset olis sellasia koska niinhän se ei tosiaan ole. Osa osaa elää suomessa suomen lakien ja sääntöjen mukaan ja sillon on ihan ok niiden täällä olo. Mut rikolliset uimalla takas kotimaahan!

Yhteistyössä