Äh,taas se nousi =(

Junnun kuume siis ja melkein 38..Eilis illasta tähän saakka ollut normaali lämpö ja nyt suihkun jälkeen nukahti kylpytakki päällä sänkyynsä toinen jalka retkottaen lattialla..Siis mitä hemmetin virusta tää tällänen on?? :headwall:
 
Iltaa mun lapsilla oli tommonen kuumeilu kanssa viime vuonna.. siihen kuuluu et pari päivää voi olla kuumeetonta ja sit taas korkee...Ja väsyttää kamalasti nekin nukahti mihin sattu...Mut kyl se siitä...tarpeeksi vaan juotavaa eikä kuumelääkettä jos vaan pystyy olee ilman... :hug:
 
Tellu
Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:
Meillä alko kans 39:llä viime perjantaina ja lääkkeistä huolimatta oli ympäri vrk:n korkeella.Eli junnulla kestäny jo viikon :headwall:
Auts, voi reppanaa :( Saas nähä kuin meillä käy, kauan meinataa sairastaa...
On vaa niin outoa, ku ei tämmöst oo vielä kertaakaa ollu, et kuume pysyy noin korkeena koko ajan, ikää neidillä kumminki se 5 ja puol...
Mutta, paranemisia teille!!
 
Harmittaa vaan aika vietävästi jo ihan koulunkin takia,varsinkin enkun kun ei sällillä juurikaan intoa ole sen opiskeluun. Ja vielä kun junnu ootti niin kovin,että huomenna mennään hakemaan pikkuveli ja siukku iskän luolta mut eihä tänne nyt sit ketään voi päästää. Eniten harmittaa katsoa vierestä junnun heikkoa kuntoa,kun ei tiedä miten auttais ja mikä auttais. Vielä kun itte pääsin helpommalla :(
 
Aivan, aivan... :( Mein neidin pitäs lähtee huomenna isälleen v-lopuks, ja minä yövuoroon.. Mut eipä kauheesti tee mieli antaa sitä mihinkään, mieluummin ois sen kanssa kotosalla vaan...
Mut samallailla tuo makoilee ja kattoo videoita isällään, ku mun kanssa kotona.. jos mamma lähtis vähä tienaamaa välillä :)
Teilläki onneks v-loppu edessä, ni ei oo kouluakaan.. Kumpa nää nyt alkas täst paranemaa päin.. Kaipa tuo mullekki iskee... Ootsie ite käyny taudin läpitte?
 

Yhteistyössä