Äh, anoppi oli neulonut tytöllemme vaaleansinisestä ja valkoisesta villatakin & lapaset ja sukat

• Viestiketjun aloittaja Nirso
  • Ensimmäinen viesti
Julmuri
Jos et tykkää neuleesta, älä pidä sitä lapsellasi.
Minä olen pitänyt lapsillanisaaduista vaatteista vain niitä, joista olen tykännyt.
Sillä filosofialla on monta anopin tekemää neuletta ja tuomaa vaatekasaa menny Uffille.

jestas sentään
Ketjun paras kommentti: "Ja millä oikeudella mies puuttuu siihe mitä äiti pukee lapselle päälle?"

Niin, enpä tiedä. Eihän isällä tietenkään saa olla oikeutta päättää oman lapsensa asioista. Isähän on vain siittäjä ja lompakko, ei sitä tampiota muuhun tarvita.

En enää ihmettele miksi niin monet eroavat ennen kuin lapsi täyttää edes kolme.

V iera s
Ja mitä ihmettä te selitätte langan laaduista??
Ettehän te itekään vie anopille lahjaksi miesten takkia, vaan sen takia että sen laatu ja väri miellyttää teitä???
Ettekä ite varsinaisesti ilahtuis jos ite saisitte anopilta lahjaksi miesten takin??

On se vaan epäkohteliasta vaikka kuinka selittäisitte että No tämän väri nyt vaan oli kivempi minun mielestä.
Ei lahjoja, niitä jeesuspaitojakaan viedä vaan sen takia mikä antajan mielestä on kivaa

Ja siinähän neulotte jämälangoista vastasyntyneelle mitä haluatte, mutta ei sit tarvii ihmetellä jos vastaanotto lahjalle on kuin ois jämää saanut
Mitäpä langan laadulla onkaan väliä, pääasia että se on vaaleanpunaista. Voi jessus, tuollaiselle neuleiden arvostajalle ei kyllä kannattaisi vaivautua neulomaan mitään.

Jos sinä ja ap satutte olemaan noin sukupuolisidonnaisia värien suhteen niin koittakaa ymmärtää ettei kaikki muut ole sitä. Todellakin ostan lahjatkin sukulaislapsilleni (niille joilta ei vielä omia toiveita tule) sen mukaan mitkä mun mielestä vaikuttaa kivoilta ja näteiltä, järjetöntähän se olisi ostaa jotain mikä mun mielestä on tosi rumaa ajatellen että ehkä äidillä on erimaku kuin mulla ja hän sattuu pitämään niitä kauniina. Siinä vaiheessa kun mennään siihen että lahjaa hankkiessa pitää saajalta tai hänen äidiltä kysyä kaikki tiedot värisävyä myöten valmiiksi, voidaan mennä siihen että se nipottaja hankkii itse ne kaikki lahjat lapsilleen vieraiden puolesta. Ei tule pahaa mieltä kenellekään kun äiti saa juuri sen mitä lapselleen haluaa eikä muilta mene aikaa eikä rahaa tuohon lahjomiseen.

Ne jämälankaneuleet tuppaa olemaan neuleista arvokkaimpia. Paljon työtä, kuvioa ja kauniita värejä. Mutta en mä epäillyt hetkeäkään että sä voisit sellaisia arvostaa.

"rrrr"
Johan on ongelmat. Miyähän jos lapsen isä sanois ettei voi sietää fuksias ja että ei halua lapselleen päälle seloaista?? Vittu hävettää välillä olla nainen kun isa kanssa sisarista on täysiä tampioita. Se sininen nuttu mahtuunlapselle muutama vitun kuukauden. Jumaliste hankkikaa nyt älli.

V iera s
Mä en oikein tajua mikä tuossa on edes ongelma. Molemmat mummot ovat neuloneet lapsenlapselle onnistuneet neulesetit. Isä tykkää oman äitinsä neulomasta ja äiti oman äitinsä tekeleestä.

Molempia käytetään, kaikki hyvin. Yksin vauvan kanssa liikkuessaan äiti voi tietty käyttää sitä halumiaan vaatteita, kun isä on mukana otetaan huomioon myös hänen mielipiteensä. Jos isä nyt vaatii että _aina_ pitäisi pitää hänen äitinsä tekemää neuletta, siihen voi vastata että mä haluan nyt pitää tätä toista.

Yhteistyössä