Äänteleminen seksin aikana

• Viestiketjun aloittaja miu..
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hmm NAISENI kanssa tässä juuri keskusteltiin tästä asiasta. Kuten hän sen totesi ei MINUN kanssani voi olla hiljaa, (uskon asian niin että jos miehellä tosiaan pienempi työkalu niin sekin on mahdollista että ainut ääni mikä kuuluu on natina sängyn jaloista.
Mutta saahan naisen ääntämään ihan vain sormenpäilläkin, ainakin itse saan. Kieli on kanssa sellainen että naisesta kuulee sen miten sitä käytetään, itse olen kans tunnistanut monet eri äänet ja niistä parhain on kun työnnyn häneen ensimmäisen +8cm on hmmm, seuraavat 8cm uuuh/aaaaah ja sitten loput niin korkea ääni kuuluu joka kerta

vierailija
Jokainen pitää siitä että toinen ilmaisee halunsa ja tuntemuksensa. Muistakaa kommunikointi myös seksin aikana. Ei siinä sanoja välttämättä tarvitse, mutta aina voi esim uuh tai jotain äännehtiä.

vierailija
Toi ääniasia on sellainen että ainakin itse saa naiselle tuotettua sitä vaikka yrittäisi kuinka olla hiljaa.
Huomannut eri äänen mitä syvemmälle uppoaa, pohjassa asti on jo todella korkea ääni :).

vierailija
Silloin kun annan vaimolle suuseksiä mikä on parasta ainakin äänen perusteella, siinä vaiheessa, kun alkaa tuntua orgasmin voimakas hekuma kun nuolen ja imen klitorista kiihkeästi alkaa voimakas laukeeminen, alkaa huuto ja kiljuminen mistä ei meinaa tulla loppua sitä kestää ja kestää. Onneksi olemme nykyisin kahden joten voi käyttää vapaasti ääntäkin. Tämän jälkeen on minun vuoro saan ja panen takaapäin jonka jälkeen toisinpäin jalat sängyn päätyä vasten sopivasti tauottamallla tuntemuksen mukaan, jossain vaiheessa pitää kuitenkin ottaa loppukiri, samalla saatan käyttää voimakkaan ääni efektin laukeemisen aikana.

vierailija
Vaimoa on ihana lukea, kun hän ääntelee. Olen oppinut paljon ja on ihana myös ohjailla tilannetta tilanteen mukaan. Oma ääntelyni on ollut aiemmin lähes olematonta, mutta olen yrittänyt opetella ja huomannut vaikutuksen, kun antaa toiselle, ääntelemällä, tietoa miltä tuntuu ja missä mennään.

vierailija
Toi ääniasia on sellainen että ainakin itse saa naiselle tuotettua sitä vaikka yrittäisi kuinka olla hiljaa.
Huomannut eri äänen mitä syvemmälle uppoaa, pohjassa asti on jo todella korkea ääni .
Saman olen huomannut oman naiseni kanssa. Naaraskissa saa kiksejä siitä, että panen paljaalla. Nykyään tehdäänkin lähes aina niin. Mutta en kuitenkaan uskalla viedä loppuun asti sillä tavalla, ja sit lopulta tuntuu vain siltä, että olen aiheuttanut hänelle pettymyksen... ja petyn itsekin. Arkipäivää...

Yhteistyössä