Äääks! Huomenna tissiarvioon Sairaala KL:n Asko Salmelle... Kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja aaveliina
  • Ensimmäinen viesti
aaveliina
Jännittää ihan kamalasti! Pitkän pohdinnan tuloksena varasin ajan plastiikkakirurgi Asko Salmelle tissien hankintaa ajatellen. Omani siis kadotin lapset saatuani ja nykyisin jopa AA on liian suuri ja käytännössä mulla on vain törröttävät nännit.

Ajattelin ottaa entiset pikkuB:t. Onko täällä ketään, joka olisi käynyt Asko Salmen vastaanotolla? Millainen lääkäri hän on? Ujostuttaa vähän ajatus riisumisesta siinä vastaanotolle, vaikka onhan hän varmasti nähnyt vaikka minkälaista tissittömyyttäkin... :)
 
vierailija
Olen laitattanut tissit seitsemän vuotta sitten ko. lääkärillä samasta syystä kuin sinä, vaikka minulla oli vähän isommat kyllä. Todella pätevä lääkäri näissä asioissa. Toinen nainen laitatti hänellä kolmannet silikoninsa, kun oli edellisiin ollut tyytymätön ja kuullut tästä lääkäristä ja hoitotuloksista niin positiivista.
 
tiina
Asko Salmi on tosi mukava mies, vastaanottotilanne ei mielestäni ollut yhtään kiusallinen vaikka mahaani en muille koskaan suostunut näyttelemäänkään.
Minä kävin hänen luonaan liittyen toiseen toimenpiteeseen mutta huoli pois, Asko on ok.
 
85B
Laitatin Asko Salmella silikonirinnat vuonna 1995. Todella asiallinen ja mukava lääkäri. Rinnat ovat edelleen kauniit ja hyvänmuotoiset ja minkäänlaista kapseloitumista ei ole tapahtunut. Kukaan ei ole edes tajunnut niitä silikonirinnoiksi, implanti asennettiin rintalihaksen alle ja tulos on luonnollinen. Kaiken muun hyvän lisäksi olen edelleen onnellinen, että Salmi piti päänsä, eikä suostunut tekemään mulle mitään hillittömiä hinkkejä. Hän katsoi mittasuhteita ja kokonais-ilmettä, ja oikeassa oli. Jos tämän lukee joskus, niin kiitos !!
 
vierailija
Olipas kiva lukea tätä pientä ketjua. Itse kävin kans uudet "bosat" Askolta hakemassa vuonna 2009. Edelleenkin olen tosi tyytyväinen lopputulokseen, on luonnollisen kokoiset.
 
vierailija
Minutkin leikkasi Asko 2011. Lähtötilanteessa imetyksien jäljiltä vain nännit jäljellä, ei siis edes roikkuvia pusseja, pelkät nännit. Päivääkään en ole katunut, sain luonnolliset ja kauniit rinnat.
 

Yhteistyössä