[QUOTE="vieras";27738564]Sun omassa suhteessa on se ensihuuma ohi ja arkea eletään. Arki tulee eteen jokaisessa suhteessa. Ja vastaan tulee satoja ja tuhansia kivoja miehiä, joihin voi ihastua, jos sille antaa mahdollisuuden. On tietty nyt tärkeä hetki sulla päättää, haluatko jatkaa kotileikkiä tuon avomiehesi kanssa, koska jos on lapsetkin, niin tuollainen peli ei oikein vetele eikä lupaa hyvää. Ei ole oikein reilua vehdata toisen kanssa, jos samalla on lasta hankkimassa toisen miehen kanssa, mutta tietty järkevintä ratkaisu on tehdä nyt pian ennen kuin on se lapsi jo.[/QUOTE]
Mä ymmärrän tän, meillä ei koskaan ole ollutkaan sitä alkuhuumaa sen kummemin, ikäänkuin ajauduttiin yhteen
toisaalta se normielämä, lapsineen ja muineen kuulostaa hyvältä ja turvalliselta. Toisaalta taas tää toinen, on aina ollut mulle tosi tärkeä ja kun nuorempina oltiin "enemempi" yhdessä, sujui kaikki tosi hyvin. Elämä vaan vei eri suuntiin, mun opiskelut, hänen alkava ura...
Ei me mun mielestä varsinaisesti vehdata, tää toinen tietää että olen suhteessa eikä ole mitään rajoja ylittänyt, vaikka yhteyksissä ollaankin. Tuosta perheenperustamisesta ei kyllä ole samaa mieltä, joskus ollut puhetta ja hänen mielestään mun ei pitäisi.
Mutta miehelle nyt tosiaan sanoin, että vauvajutut täytyy jättää toistaiseksi, tarviin aikaa.