äää,hammasta vihloo!!!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
elba
Jos löytyy lasten vaiks banaanin makuista särkylääkettä, niin laita vihlovan hampaan päälle ja anna sulaa. Sama toimii tietty myös esim. buranalla, mut on vaan niin saakelin pahan makusta

cc
Vaihda ainakin pehmeään hammasharjaan ja vihloville hampaille tarkoitettuun hammastahaan jatkoa ajatellen.. itse kävi joulukuussa särkypäivystyksessä saman asian vuoksi ja sain 27 ?:n laskun ja vihlonnan takaisin seuraavana päivänä.
Aiemmin olen saanut muutamaksi kuukaudeksi vihlonnan pois mutta silloin käytetty eri ainetta.
Ja purkka ei kannata purra! :)

Hammaslääkärissä alvariinsa viime aikoina hypännyt
Mä ehkäpä kävisin ensin hammaslääkärissä näyttämässä kipeää hammasta ja jos mitään vikaa ei löydy, sitten ottaisin käyttöön pehmeämmän hammasharjan ja nämä vihloville hampaille tarkoitetut hammastahnat yms.

Itse menin heti kipeän hampaan kanssa viime marraskuussa ja hammaslääkäreiden jaamailun vuoksi hammasta ei heti alettu hoitaa jämerillä keinoilla. Laitettiin vain lääkepaikkaa ja odoteltiin josko hammas siitä rauhoittuisi. Eihän se rauhoittunut, vaan pääsi tulehtumaan niin pahoin, että nyt on sitten juurihoito meneillään. Jaiks...

Yhteistyössä