eihän sitä olis voinu vaihtaa samanlaiseen ehjään, eihänAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21961589:Niin että rikkonainen pohja takaisin että järjestelmä voi kaatua tämän tästä?
Mistä minä tiedän, mä mikään nörtti silti oleAlkuperäinen kirjoittaja päätön;21961601:eihän sitä olis voinu vaihtaa samanlaiseen ehjään, eihän
Ei se mikään mahdottomuus olis ollut. Mutta kun ei ne ylläpitäjät OSAA vaikka niille olis lähettänyt kuvallisen ohjeen.No jos vanha palsta meni rikki, eikö uudesta olisi ollut helpompi tehdä samanlaista eikä tällaista täyteen ylimääräistä härpäkettä tungettua??
Ehkäpä samanlaista pohjaa ei enää ole saatavilla? Nettimaailmakin kun tuppaa uudistumaan aika nopeaa tahtia. Mä olen itse aika hyvin jo 'kotiutunut' tänne, härpäkkeitähän ei ole kenenkään pakko käyttää, mutta saatavilla ne ovat niille jotka niistä ehkä pitävät. Itse en oikeastaan ole esim noista kuvakansioista tmv yhtäänkään kiinnostunut, enkä kaverilistoista, suon toki niiden käytön muille.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21961601:eihän sitä olis voinu vaihtaa samanlaiseen ehjään, eihän
lol.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21961627:Ehkäpä samanlaista pohjaa ei enää ole saatavilla?
ehkä niitä ei sitten ole.mutta paljon tätä selkeämpiäkin olis ollu varmasti. mutta väitätkö ettei tuo yleinen sekavuus häiritse yhtään sinua?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21961627:Ehkäpä samanlaista pohjaa ei enää ole saatavilla? Nettimaailmakin kun tuppaa uudistumaan aika nopeaa tahtia. Mä olen itse aika hyvin jo 'kotiutunut' tänne, härpäkkeitähän ei ole kenenkään pakko käyttää, mutta saatavilla ne ovat niille jotka niistä ehkä pitävät. Itse en oikeastaan ole esim noista kuvakansioista tmv yhtäänkään kiinnostunut, enkä kaverilistoista, suon toki niiden käytön muille.
Ainoa mikä oikeasti häiritsee on se, kun ei enää löydä omasta profiilista aikaisempia keskusteluitaan. Niin ja se kun mulla näyttää vielä himpan yli neljää miljoonaa yksityisviestiä tuossa nikin perässä.:vampire:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21961681:ehkä niitä ei sitten ole.mutta paljon tätä selkeämpiäkin olis ollu varmasti. mutta väitätkö ettei tuo yleinen sekavuus häiritse yhtään sinua?
No sä saat sosiaalista hyväksyntää sillä, että sä sanot tätä upeaksi. Meitä muita, todellista käyttäjäkohderyhmää, tämä uudistus raivostuttaa rankasti. Ja todellakin edellisten viestien näkymättömyys on iso puute.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21961770:Ainoa mikä oikeasti häiritsee on se, kun ei enää löydä omasta profiilista aikaisempia keskusteluitaan. Niin ja se kun mulla näyttää vielä himpan yli neljää miljoonaa yksityisviestiä tuossa nikin perässä.:vampire:
tuolle mä voisin jopa klikata tuota älytöntä tykkää nappulaa..Alkuperäinen kirjoittaja Björn;21961821:No sä saat sosiaalista hyväksyntää sillä, että sä sanot tätä upeaksi. Meitä muita, todellista käyttäjäkohderyhmää, tämä uudistus raivostuttaa rankasti. Ja todellakin edellisten viestien näkymättömyys on iso puute.
Missä sanoin upeaksi? Justhan mainitsin etten noista ylimääräisistä härpäkkeistä välitä, vai olisko pitänyt vaan haukkua heti ihan pjaskaksi että olisi hyväksyttävämpi mielipide? Sinä et pidä tästä, ok, minä en näe mittän syytä etsiä muuta palstaa tai haukkua/valittaa tästä, miksi se ei ole ok?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;21961821:No sä saat sosiaalista hyväksyntää sillä, että sä sanot tätä upeaksi. Meitä muita, todellista käyttäjäkohderyhmää, tämä uudistus raivostuttaa rankasti. Ja todellakin edellisten viestien näkymättömyys on iso puute.
Joo tosta tykkää-nappulasta pitikin vielä sanomani, kyllä on meinaan hemmetin turha! Kukaan tuskin on sitä koskaan painanut, ja jos onkin, niin todennäköisesti vahingossa!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21961873:tuolle mä voisin jopa klikata tuota älytöntä tykkää nappulaa..
Alkuperäinen kirjoittaja björn;21961922:joo tosta tykkää-nappulasta pitikin vielä sanomani, kyllä on meinaan hemmetin turha! Kukaan tuskin on sitä koskaan painanut, ja jos onkin, niin todennäköisesti vahingossa!
Koska olet modena jäävi puolustelemaan tätä.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;21961878:Missä sanoin upeaksi? Justhan mainitsin etten noista ylimääräisistä härpäkkeistä välitä, vai olisko pitänyt vaan haukkua heti ihan pjaskaksi että olisi hyväksyttävämpi mielipide? Sinä et pidä tästä, ok, minä en näe mittän syytä etsiä muuta palstaa tai haukkua/valittaa tästä, miksi se ei ole ok?
suoraan sanottuna näin just.Jätkä selvästikkin nuoleskelee ylläpidon hanuria noilla kommenteillaan, eikä uskalla sanoa mitään negatiivista palstasta.