ADRESSI: Etusivulle näkymään 100 viestiketjua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummomainen

Aktiivinen jäsen
24.01.2010
4 653
2
36
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että olisiko mitenkään mahdollista, että Kaksplussan keskustelusivuja muutettaisiin niin, että etusivulla näkyisi 100 viestiketjua? Nyt keskustelun seuraaminen on TODELLA hankalaa, kun varsinkin vilkkaimpaan aikaan viestiketjut valuvat muille sivuille erittäin nopeasti. Jos siis haluat uudistusta tähän asiaan niin vastaa alle jos olet samaa mieltä. Ehkä silloin palstan ylläpitäjätkin huomaisivat miten moni palstailija kärsii tästä ärsyttävästä ongelmasta.

:flower:

100 on vähän liikaa, vaikka av:lla se oli hyvä määrä. Mutta ehkä 40-50 voisi olla kiva määrä :) Tosin ei tässä 20 viestin määrässäkään mitään vikaa ole, ihan hyvin tuohon on tottunut eikä se häiritse tai ärsytä.

Ylläpito voisi muuttaa sivuja myös niin, että ihmiset voisi itse valita montako ketjua näkyy etusivulla, esim. 20, 50, 70, 100 jne.

Olisi kiva kuulla ylläpidon kanta asiaan. Ei voi olla kovin vaikea uudistus tehtäväksi, nyt sentään eletään vuotta 2010. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Ylläpito voisi muuttaa sivuja myös niin, että ihmiset voisi itse valita montako ketjua näkyy etusivulla, esim. 20, 50, 70, 100 jne.

Olisi kiva kuulla ylläpidon kanta asiaan. Ei voi olla kovin vaikea uudistus tehtäväksi, nyt sentään eletään vuotta 2010. B)

Tätä kannatan!

Samaa mieltä

Mä vähän luulen, että sun kannattaisi ihan ottaa itse yllikseen yhteyttä. Ei ylläpito lueskele täällä niin ahkerasti, että tällaisia 'adresseja' kannattaisi tehdä.

http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot

Yhteistyössä