Aborttista

  • Viestiketjun aloittaja Heinuli
  • Ensimmäinen viesti
Heinuli
Hei!

Kertoisiko joku minulle abortista?
Kuinka kallista?Kumpiko helpompi lääkkeellinen vai kaavinta?Ym?

Minulla tällä hetkellä tilanne se,että minulla on jo 4lasta,joten abortti on pakollinen.Meidän rahatilanne on sellainen ja jaksaminenkin,että epäilen vahvati,ettei siitä mitään tulisi.

Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista!
 
Tintti
Itselleni tehty kaavinta. Oli helppo ja nopea toimenpide ja hinta muistaakseni 70€.
Lääkkeellinen abortti on mahdollinen vain aivan alkuraskaudesta. Olikohan se, että 6-7 rv jälkeen tehdään lähes aina kaapimalla.
Mulla ei ollut yhtään kipuja/jälkivuotoja tms.
 
kokenut
se tulee tehdä ennen 12 rv.a.Mitä nopeampaa sen paremmin.

Siinä saa alapäähän puikon, joka aloittaaa supisteluja, mulle tuli kauhea olotila siitä oksensin ja paskoin.sitten lyhyt nukutus ja ohi on.Ei vuotanut kuin päivän.Mutta yhä mietin asiaa.Jos sinulla on hyviä ystäviä kenen kanssa jakaa suruja tee niin.

Kaikki lääkärit ei kirjoita lähetettä.Maksoi markkojen aikana 400 mk
 
kokenut jatkaa
pilleriaborttia ei kannata, siinä usein joutuu kaavintaa kuitenkin, koska sisälle jää jotain.Tulehdusta varten pyydä lääkekuuri mulle tuli niiden laitteista tulehdus
 
Ei abortille
Miksi se pieni lapsenalku täytyy tappaa? Mikset huolehtinut ehkäisystä? Jos neljä lasta menee, miksei viideskin?
Joku ei ehkä koskaan saa lapsia ja sinä tapat niitä?!

""epäilen vahvati,ettei siitä mitään tulisi""
Eli olisi kuitenkin pieni mahdollisuus että lapsen voisi pitää?!

Ennenkuin hyppäät miehesi kanssa sänkyyn, suosittelisin että ostatte sitä ennen marketista, ärrältä, apteekista, huoltsikalta (mistä vaan!!) kortsuja ja käytätte niitä, niin ei tarvitse tappaa ketään omien HIMOJEN TAKIA!
 
Tiina
Joskus ehkäisy pettää ja lapsen tulevaisuuden kannalta olisi suotavaa, että lapselle voisi tarjota edes kohtalaisen kasvuympäristön. Pelkkä äidin rakkaus ja tissimaito ei kovin pitkälle riitä.
 
Ei abortille
Vastaukseni, tai mielipiteeni ei ollut provo.
Itse nauttisin äidin rakkaudesta ja tissimaidosta kuin että minut tapettaisi. Kyllä se sikiökin tuntee milloin sitä vahingoitetaan.
Ihme kylmiä ihmisiä täällä: tapetaan toinen jos ei huvita saada enempää lapsia vaikka niitä ennestääkin jo vaikka kuinka monta ja vaikka taloudellinen tilanne tod.näkösesti kestäisi seitsemännen perheenjäsenen.
No ehkäpä teidänlaisilla ihmisilläkin on jokin tarkoitus... en vaan tiiä mikä!
 
oletko seko
hän pyysi ASIALLISIA kommentteja.Se ei ole kuin solumöykkyu vasta.Joskus ei ole kyse naisen ""tyhmyydestä"" vaan esim.pitäsitkö lapsen jos joku tuntematon raiskaa sinut?tai lapsi on vammainen?se on lapselle ruma temppu.

hei MITEN REAGOIT BIN LADENEIHIN JA METRO ISKUIHIN SIINÄ TAPETAAN IHMISIÄ JOUKOLLA EI SOLUMÖYKKYJÄ.

OLEN SULLE VIHANEN TON KYSYJÄN PUOLESTA TOISELLA ON SUURI HÄTÄ
 
siis mikä akka
tajuatko mitä syytät suustasi nytten.RAAMATUSSA SANOTAAN SYNNITÖN NOSTAKOON KÄTENSÄ.taidat itse olla saman kokenut tai keskenmenoja tms.tai sitten miehesi pettää katkeran ihmisen puhetta
 
aamu
Sinun ei tarvitse hyväksyä aborttia. Suo kuitenkin toisille sen hyväksymisen vapaus.

Ihmiset voitaisiin jakaa kolmeen ryhmään tämän asian suhteen:

a) he, jotka hyväksyvät abortin ja ehkäisyn,
b) he, jotka eivät hyväksy aborttia mutta hyväksyvät ehkäisyn ja
c) he, jotka eivät hyväksy aborttia eivätkä ehkäisyä.

Sinä kuulut ilmeisesti keskimmäiseen kohtaan. Minä taas ensimmäiseen. Minä en koe tappavani lasta, jos käytän ehkäisyä, kuten et ilmeisesti Sinäkään. Me olemme lapsentappajia viimeiseen ryhmään kuuluvien mielestä. Minä en koe tappavani lasta, mikäli joutuisin tekemään abortin tai ottamaan jälkiehkäisypillerit. Sinä voit pitää minua lapsentappajana. Näen mielipide-eron ryhmien a ja b välillä samankaltaisena, kuin se on ryhmien b ja c välillä.

Ajat muuttuvat. Keinohedelmöitystäkin on joskus vastustettu suuresti.




 
Ei abortille
Te voitte sanoa ihan mitä haluatte, mutta tiedätte itsekin sisimmässänne että minä olen oikeassa ja että ""solumöykyn"" (joka täyttä vauhtia on kehittymässä pieneksi ihmiseksi) tappaminen on väärin. Ei niissä jälkiehkäsypillereissä mitään, raskaushan ei ole edes alkanu siinä vaiheessa.

Mun mielestä mun viestit eivät ole olleet ASIATTOMIA, vaan olen kertonyt mielipiteeni mitä näillä palstoilla itsekin kirjoittelet. Juuri nyt tuomitset minua, eli et ole sen parempi itsekään.

Mun ei ole ikinä tarvinnut ottaa jälkiehkäysyä ja aborttia, sen verran hyvin olen pitänyt asioista huolta. Jos olisinki tullu raskaaksi, olisin pitäny lapsen. Ikinä ei ainakaan mun asiat ole olleet niin huonosti että olisi joku pitäny tappaa.

Mut nää onki vaan mun mielipiteet. Tappakaa te toisianne, onneksi en ole teidän lapsi!
 
Mene pois
Hei räyhähenki (""oletko seko"") jonka isoin kirjaimin huudat. Häivy! Kirjoittamasi viestit ovat epäasiallisia ja niitä näkyy muissakin abortti-aiheisissa viesteissä. Muut yrittävät asiallista keskustelua ja sinä tulet katkomaan viestit epäasiallisin kommentein, kuten ""aborttia harkitseva""-ketjussa. Käy juttelemassa jollekin noista vihanpurkauksistasi.
 
Heinuli
Hei!

Kiitos asiallisista vastauksista.Tarkoitukkseni ei ole ollut lietsoa vihaa tai riitaa.

Ensinnäkin vastaan nyt tässä muutamiin kysymyksiin.

Siis minulla ja miehelläni on jo neljä lasta,jotka eivät kuitenkaan kaikki ole ""helposti ""tulleet.Eli olen saanut senkin puolen,että lasta yritetään,mutta mitään ei tapahdu.

Käytimme ehkäisyä (osaan ostaa kortsuja kaupasta ja jopa uskallan ostaakin niitä),mutta jostain kumman syystä se petti.

Kummallakin meillä on vakituiset työpaikat,mutta talo lainaa on vielä paljon jäljellä.Autokin pitäisi vaihtaa.

Mutta tärkein syy on oma jaksaminen ja mieheni jaksaminen.Olen myös välillä harkinnut eroa miehestäni.

Tänään kävin raskaustestissä ja se oli nega,mutta minulla on aina ollut kierto mitä sattuu,että edelleen odotetaan.

 

Yhteistyössä