abortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en jaksanu.. masennuin sängyn pohjalle, elimistö kuivui ja kuukauden kuluttua jouduin osastolle ja masennuslääkitykset ja unilääkitykset päälle.. asia kummitteli vuosia.. kaikilla ei psyyke kestä..

aivan!mutta kun tuli noita kauheita kuviakin netissä vastaan lapsista jotka oli keskeytetty jo viikolla 10,heilläkin pienet kädet ja jalat,mietin itse onko liian suuri kynnys kun kuitenkin oma lapsi minullekkin tämä on jo,elämän tilanne vaan nyt jo niin hankala (pieniä lapsia)että ei voi varmaan muutakaan =(

kiitos kertomuksestasi!kyllä tää on niin sydäntä raastavaa!minäkun olen aina ollut sitämieltä että jokainen elämä on siunaus ja jumala on niin tarkoittanut kun hän pienen antoi,että ei kukaan saa toisen elämää riistää,tää on ihan kauheeta varsinkin kun ei oo läheisiä kenelle edes kertoa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos kertomuksestasi!kyllä tää on niin sydäntä raastavaa!minäkun olen aina ollut sitämieltä että jokainen elämä on siunaus ja jumala on niin tarkoittanut kun hän pienen antoi,että ei kukaan saa toisen elämää riistää,tää on ihan kauheeta varsinkin kun ei oo läheisiä kenelle edes kertoa..

Mihin uskosi jumalan johdatukseen on kadonnut!
*Hän kantaa meidät vaikeidenkin aikojen yli*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin kyllä varmaan jaksaisikin,mutta tämä olisi liikkaa pois pieniltä lapsiltani,joutuvat jo nyt liikkaa tappelemaan huomiosta.

jos pidät lapsen, on sinulla 9kk aikaa hyväksyä se ja rakastua siihen!
Katso itseäsi peiliin ja kysy itseltäsi, mitä haluat! Oletko valmis aborttiin..

näitä isiä kuulostaa olevan aika paljon jotka eivät osaa hoitaa lastansa. Minulla aina ihmetyttää se että miten äidit ei ole ymmärtäneet etukäteen että tuosta miehestä ei ole isäksi? Vai onko vauvakuume ollut vain niin kova että sama mistä ne siittiöt tulee.
Tällä en suoranaisesti tarkota sua ap vaan muitakin jonka miehestä ei ole ollu isäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri:
näitä isiä kuulostaa olevan aika paljon jotka eivät osaa hoitaa lastansa. Minulla aina ihmetyttää se että miten äidit ei ole ymmärtäneet etukäteen että tuosta miehestä ei ole isäksi? Vai onko vauvakuume ollut vain niin kova että sama mistä ne siittiöt tulee.
Tällä en suoranaisesti tarkota sua ap vaan muitakin jonka miehestä ei ole ollu isäksi.

oho tuli väärään ketjuun

olet ilmeisesti yh? siinä tapaukisessa jaksaminen monen pienen kanssa on tietysti tosi vaikeaa. Mutta vaikea mennä kenenkään muun puolesta mitään sanomaan, sinä olet oman elämäsi ja itsesi asiantuntija.

Alkuperäinen kirjoittaja lily:
olet ilmeisesti yh? siinä tapaukisessa jaksaminen monen pienen kanssa on tietysti tosi vaikeaa. Mutta vaikea mennä kenenkään muun puolesta mitään sanomaan, sinä olet oman elämäsi ja itsesi asiantuntija.

lisäys vielä että jos päätyisit pitämään lapsen, niin olisiko sulla mahdollista laajentaa jotenkin apuverkostoasi ja saada nykyistä enemmän lastenhoitoapua?

kiitos kaikille vastauksista!ja lily yh ollaan ja mummoja/vaareja ei meidän hoito avuksi ole,hyvin yksin jo nyt olen.,todella surullinen tämä tilanne,salaa kuitenkin uskon että elämä johdattaa oikeaan päätökseen,vaikkakin lääkäriin ajan jo varasinkin.tää on jo nyt ihan liikkaa mulle suru on kova

ja vielä lisäystä,että minä en ole ihminen joka synnyttää lapset muiden hoidettavaksi,minlla esimerkiksi on jo tosi vaikeaa saada hoitajaa lapsille lääkärin ajaksi=(

Yhteistyössä