Abortti vk 12 jälkeen sosiaalisiin syihin vedoten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulassapahassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä tee, älä murhaa lastasi. Apua on paljon saatavilla odottaville äideille ja pienten lasten äideille: ITU-PROJEKTI, neuvola, neuvolapsykologi, perhetyö, kotipalvelu, sijaisvanhemmat, lapsilisä, asumistuki, äitiys- ja vanhempainpäiväraha, kotihoidontuki, vertaisverkot jne.
En tunne tilannettasi, en sinua enkä elämääsi, mutta tiedän ettet lapsen synnyttyä kadu jos annat hänelle elämän. Voit antaa hänet adoptioon, jos et pysty elämään hänen kanssaan. Mutta kun päätät ottaa hänet vastaan, asiat järjestyvät ja tulee uusia mahdollisuuksia ja valintoja. Lapsellasi on oikeus elämään.

Joopa joo mä vaan sanon tuolle ylemmälle tärkeilijälle. Muuten en osaa aiheeseen kommentoida, kun en asiasta oikein tiedä. Olen tehnyt abortin itse aiemmilla viikoilla kyllä ja en ole ikinä katunut sitä päätöstä. En ole myöskään koskaan kokenut murhanneeni lasta. Lapsellista haihattelua.

Ja ei muuten ole apua paljon saatavilla. Paskapuhetta. Jos tarvitsisit apua arjessa selviytymiseen, sun täytyis olla lastensuojelun asiakas. Muuton jää kaupungilla rahasta kiinni. Ketään kiinnosta.

Tuskallista odottaa et pääsee lääkärille kun ajan sai vast keskiviikolle, on kaks mahista, joko raskaus on viikoilla 13+ tai sit ihan alkutekijöissään. Viimekuussa kuukautiset, tai mistäs tiedän oliko ne ees oikeesti kuukautiset tuli 3x, testi näytti huhtikuun lopussa negatiivista, tänään sitten selvä positiivinen.

Tosin tällä kerralla jossa raskaus olisi pidemmällä niin mulla oli kuukautiset loppumaisillaan, mutta päällä kuitenkin. Hankalaa, ja joo, kierukka on ja pysyy tän keissin jälkeen.

Kyllä sen keskeytyksen saa...(valitettavasti...)
Kurkkaa sinne pönttöön (portatiiviin) kun sikiö on syntyny, näät sit ettei se todellakaan ole mikään "solumöykky"....
On muuten oman ammattini vastenmielisimpiä töitä keskeytysten hoitaminen. Vaikka en mitenkään ole abortin vastustaja. Itkua olen monet kerrat vääntäny kun sikiöitä sieltä pöntöstä kaivelen....

Kyllä sen abortin saa jos on hyvät perustelut. Ei siis riitä että opiskelut on kesken tms, mutta jos esim dait vasta tietää olevasi raskaana, mies jätti, terveys romahti jne niin ne kelpaa. Valvirassa kokouksia on muistaakseni kertan viikossa, päätöksen saa siis varsin nopeasti jos terkkarista faksaavat tiedot eteenpäin.

[QUOTE="kätilö";30834759]Kyllä sen keskeytyksen saa...(valitettavasti...)
Kurkkaa sinne pönttöön (portatiiviin) kun sikiö on syntyny, näät sit ettei se todellakaan ole mikään "solumöykky"....
On muuten oman ammattini vastenmielisimpiä töitä keskeytysten hoitaminen. Vaikka en mitenkään ole abortin vastustaja. Itkua olen monet kerrat vääntäny kun sikiöitä sieltä pöntöstä kaivelen....[/QUOTE]

Miksi kaivelet pöntöstä sikiötä ja miksi se on siellä? Mikset vaihda alaa? Kostatko ajatuksesi abortintekijöille? Syytätkö vain naista?

Yhteistyössä