Ikävä kyllä tuollaiset ihmiset ovat usein masentuineita tai henkisesti epävakaita, usein taustalla jotain ihan muut akuin abortti:/ Kyllä abortista kuuluu normaalissa tapauksessa päästä yli järkevässä ajassa. Ei ole missään määrin normaalia surra noin pitkään. Useinhan tuollainen indikoi masennusta tai muuta, aborttiin liittymätöntä. Sitä veikkaan ap:n ystävänkin tapauksessa.
Tämä kommentti on ihan sekopäinen.
Siis miten niin "kyllä abortista kuuluu normaalissa tapauksessa päästä yli järkevässä ajassa"?!?
Ensinnäkin me ihmiset koetaan abortti hyvin eri tavoin. Mä en koe että abortista kuuluu normaalissa tapauksessa päästä yli järkevässä ajassa, sillä lähtökohta on se, ettei se abortti ole niin mistään kohtaa NORMAALI tapaus.
Ja mikä ihmeen järkevä aika? En ymmärrä moista käsitettä teolle, joka on ihan kamala. On asioita joista ei yksinkertaisesti pääse yli, jos omaa itsetunnon.
Eikä siihen mitään masennuksia tms. tarvita, jos abortti on asia jonka yli ei tunnu pääsevän. Mulla on (ihan oikeasti) terveen paperit ja mä veikkaan, että jos joskus joutuisin tilanteeseen jossa mun pitäisi tehdä abortti, se vaikuttaisi negatiivisesti ja varmasti tietyssä määrin aktiivisesti koko loppuelämäni ajan. Tuskin pääsisin koskaan sen asian yli.
Enkä mä edes kuulu niihin aktiivisiin abortin vastustajiin. Mun puolestani abortin saa tehdä jos siltä tuntuu, mutta mä itse en usko että moiseen päätökseen kykenisin...tai siis toki kykenisin tietyssä tilanteessa, mutta se tarkoittaisi sitten sitä, että asia painaa mieltäni loppuelämän.